rainmaker Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Jak już pisałem w poprzednim temacie, jestem kompletnym laikiem, więc prosze o wyrozumiałość. Mam pewien model postaci, lecz gdy chce go zaanimować, tj. biore autokey to wyskakuje: "Keys mat not be set when in figure mode." A wiec pytanie brzmi: Co zrobić zeby sie normalnie animowało/ wyłączyc ten figure mode?
Huter Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 biped + modyfikator skin na model ... wskazać bipeda (jego elementy) ... za pomocą Edit Envelopes ustalić zasięg działania (oddziaływania) pojedynczych elementów bipeda ... czyli żeby dłoń bipeda oddziaływała tylko na dłoń modelu itd. ... no i po robocie ruszamy bipedem jak chcemy - model się będzie ruszał z nim ;) ... ja bym zalecał by biped był w modelu :)
rainmaker Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Hmm troche nie o to mi chodzi, bo model rusza się razem z bipedem. Tylko gdy klikam na "Auto Frames" to wyskakuje ten komunikat z pierwszego posta. Mam nadzieję że mnie zrozumiesz? :) Bo ogólnie takiego modelu sam nie wykonam, a bardzo mi potrzebna animacja jego. Z góry dziękuje i przepraszam za lamerskie pytania. And somebody help me please! :)
Huter Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 A czy biped ma już jakąś animacje w sobie? ... Dałeś mu, że idzie, a teraz chcesz dodać na przykład machnięcie dłoni? Jeśli tak proponuje zrobić dodatkową warstwę ... może naprawić problem ... ale nie daje gwarancji :)
rainmaker Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Nie, biped nie ma żadnej animacji w sobie. Chce wlasnie zrobić np. machnięcie ręką a tu klops. Ps. Jak zrobić dodatkową warstwę? :| (Maxa mam od 2 dni jakby co ;) )
Huter Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Jeśłi nie masz animacji to warstwa nic nie da ... a możesz pokazać plik? Z Bipedem dużo nie robiłem, więc wole widzieć problem :) Swoją drogą nie łapiesz się zbyt trudnych tematów?
rainmaker Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Twój link nie działa ;) Link do pliku: http://scifi3d.com/download.asp?intGenreID=10&intCatID=13&filekey=1054&key=607 Może i biore się za coś za trudnego, ale mi to cholernie potrzebne :) Wcześniej siedziałem troche w Cinemie 4d.
Huter Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 No tak ... dla tego go wywaliłem jak widać nie było to trudne: animka Zapoznaj się z tym guzikiem: :) ehhh... gwiezdne wojny :D
rainmaker Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Hmm jak włączyłem ten przycisk to wyskakuje "Keys cann not be set in Motion Flow mode". Czyli albo coś źle robie, albo mam coś zjebane ;)
rainmaker Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Ok udało mi się :) Wielkie dzięki za fatygę :)
Huter Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Krok po kroku :) 1. Zaznacz element (ja zaznaczom głowę) 2. Rusz - wywala błąd 3. Aktywuj guzik, który zaznaczyłem i go odznacz... co się stało? Biped przyją pozycje ... i właśnie o to chodzi ... twój biped ma już określoną poze ;) ... tak więc nie możesz go animować ... plik, który się odpala ma tą poze "ukrytą" - biped przyjmuja pierwotną pozycje ... ale ma on jak wspomniałem ukrytą poze, więc jak max ma odebrać ruch ręki? Ruszasz rękę, która w ukryciu jest w innym miejscu ... więc masz błąd (maxiu się broni :P ) ... nie znam dobrze się na bipedzie, ale masz dwa wyjścia ... animuj jego poze ukrytą, albo ją skasuj (nie wiem czy można) ... albo wywal bipeda i daj własnego :D (3 możliwość) Na forum zaleca się stosować przycisk edycji :] ... bo cie moderatorzy "zbiją" jak będziesz tak pisał post pod postem dość często
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się