ASY2002 Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 Czesc wiem ze jest jeden juz taki temat ale skoniczyło sie na tym ze nikt nie odp. a autor który znalazł sposób nie odpisuje jak to zrobic. Wiec pszepraszam. Pytanie: CO zrobic aby woda wlatywała do misy a nie przelatywała. HELP P.S chciałbym aby woda była w szklance a potem sie wylała.
ASY2002 Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 Halo odp. ktos?? Glu 3d robi jakies gluty (jak widac nazwa pasuje) a jak ustawiam opcje na bardziej wodniste to robi sie jeszcze wiekszy glut!!! WIEC KTO ODP. CO ZROBIC ABY W RF PŁYN NIE PRZECIEKAŁ!!! HELP
Leru Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 We właściwościach obiektu zaznacz żeby kolidowało wnętrze (inside). W scene tree przeciągnij z prawej strony obiekt nad system cząsteczkowy, który emituje płyn. pozdrawiawm :)
ASY2002 Napisano 5 Luty 2006 Autor Napisano 5 Luty 2006 Dzięki ci zbawco!!!! (Oddajemy ci hołd, ruga baga, ruga baga, mozesz uczynic cud wody ;) )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się