Napisano 3 Luty 200619 l Jak zanimowac taki obiekt/model skladajacy sie z kilku siatek tak aby w tym konkretnym przypadku: sukienka "oplywala model" a nie giela i rozciagala jak... jakas aluminiowa blacha? niedawno wpadl mi w rece wspanialy, ale dosc skomplikowany model ;) http://www.c0re.pl/1.swf jest cacy ;) eh Model sklada sie z kilku oddzielnych siatek co jest jego obromna zleta, jednak dla mniej zaawansowanego grafika (ja) stwarza to dodatkowe problemy ... eh ;/ chodzi o to ze gdy probuje animowac model za pomoca bipa, przyklejam tego bipa do czesci modelu (body) to tylko ta czesc deformuje sie zgodnie z bipem, a reszta (sykienka,buty,...) pozostaja zupelnie niewzruszone na miejscu. Grupowanie nic nie daje, bo nie mozna nalozyc phisiqu'a na grupe ... grupe>assemble co prawda daje mozliwosc nalozenia phisiqu'a ale powoduje wysypanie sie 3ds'a :/. W akcie desperacji ze wszystkich czesci modelu za pomoca przycisku attach ze wszystkich czesci modelu zrobilem jedna, nalozylem phisique'a i http://www.c0re.pl/2.swf pomijajac oczywiste bledy ciagnacej sie siatki, jest cos co nie daje mi spokoju. Jak zanimowac taki obiekt/model skladajacy sie z kilku siatek tak aby w tym konkretnym przypadku: sukienka "oplywala model" a nie giela i rozciagala jak... jakas aluminiowa blacha?
Napisano 3 Luty 200619 l modyfikatory typu cloth powinny być pomocne, polecam maxa 8 on ma dośc dobry system wbudowany