Bobby_digital Napisano 2 Sierpień 2003 Share Napisano 2 Sierpień 2003 JAk zrobic zeby obiekty rzucaly cien na wode oraz na dno basenu ?? woda ma włączone receive shadows [hmmm] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PENdzel Napisano 3 Sierpień 2003 Share Napisano 3 Sierpień 2003 woda musi bys wykonana jako obiekt transulency :) to troszke skomplikowane ale efekt powalajacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 ok cos popróbuje z tym w takim razie, moze sie uda :) dzięki tak wogule to musi to byc Vray material ? czy raytrace tez moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PENdzel Napisano 3 Sierpień 2003 Share Napisano 3 Sierpień 2003 tylko vray - raytrace nie dziala w Vrayu - ma swoje odbicia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 hmmm chyba sobie nie poradze z tą woda :( dałem to transulency i zerżnąłem ustawienia z tutka twojego o szkle :) ale nie przypomina to wody ani troche a renderuje sie pol godziny:) co tu duzo mowic jezdem begginer :) jagbyc mial czas i by ci sie chcialo to daj mi jakies wskazowki jesli chodzi o ustawienia materialu THX .........i kawalek renderu wody mojej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 nie moge przezroczystosci zrobic !!![pomocy] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PENdzel Napisano 3 Sierpień 2003 Share Napisano 3 Sierpień 2003 jesli o to chodzi to: tylko licza sie jednostki maxa nie jakies metry czy incze http://www.vrayrender.com/stuff/ds_sss1.avi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 yhym o to mi chodzi wlasnie :):) tylko czemu u mnie z tymi samymi ustawieniami wychodzi calkiem inaczej? tzn niewychodzi poprostu:) no nic bede probowal, coz zrobic ale wielkie dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 po wieli wieli godzinach prób i wielu wielu dluich renderach do tego udalo mi sie dojsc :) jak dla mnie to duzo postęp :) czy cos jeszcze tej wodzie brakuje ?[hmmm] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PENdzel Napisano 3 Sierpień 2003 Share Napisano 3 Sierpień 2003 sprobuj ustawic o wiele mniejszy tiknes w ustawieniach transulency :) - woda bedzie miala glebokosc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 z tym reflect chyba cos jeszcze nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PENdzel Napisano 4 Sierpień 2003 Share Napisano 4 Sierpień 2003 popracuj nad szaderem pewnie nie wloczyles refleksow Fresnel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 4 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2003 Włączyłem fresnel refelctions, i thickness mam ustawilem na 1000, lecz nie moge ustawic caustics kiedy jest włączone translucent. takze juz tak nie swieci fajnie woda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się