Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

woda musi bys wykonana jako obiekt transulency :) to troszke skomplikowane ale efekt powalajacy

Napisano
  • Autor

ok cos popróbuje z tym w takim razie, moze sie uda :) dzięki tak wogule to musi to byc Vray material ? czy raytrace tez moze byc ?

Napisano
  • Autor

hmmm chyba sobie nie poradze z tą woda :( dałem to transulency i zerżnąłem ustawienia z tutka twojego o szkle :) ale nie przypomina to wody ani troche a renderuje sie pol godziny:) co tu duzo mowic jezdem begginer :) jagbyc mial czas i by ci sie chcialo to daj mi jakies wskazowki jesli chodzi o ustawienia materialu THX .........i kawalek renderu wody mojej:)

Napisano
  • Autor

yhym o to mi chodzi wlasnie :):) tylko czemu u mnie z tymi samymi ustawieniami wychodzi calkiem inaczej? tzn niewychodzi poprostu:) no nic bede probowal, coz zrobic ale wielkie dzięki !

Napisano
  • Autor

po wieli wieli godzinach prób i wielu wielu dluich renderach do tego udalo mi sie dojsc :) jak dla mnie to duzo postęp :) czy cos jeszcze tej wodzie brakuje ?[hmmm]

Napisano

sprobuj ustawic o wiele mniejszy tiknes w ustawieniach transulency :) - woda bedzie miala glebokosc :)

Napisano
  • Autor

Włączyłem fresnel refelctions, i thickness mam ustawilem na 1000, lecz nie moge ustawic caustics kiedy jest włączone translucent. takze juz tak nie swieci fajnie woda:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności