Napisano 2 Sierpień 200321 l JAk zrobic zeby obiekty rzucaly cien na wode oraz na dno basenu ?? woda ma włączone receive shadows [hmmm]
Napisano 3 Sierpień 200321 l woda musi bys wykonana jako obiekt transulency :) to troszke skomplikowane ale efekt powalajacy
Napisano 3 Sierpień 200321 l Autor ok cos popróbuje z tym w takim razie, moze sie uda :) dzięki tak wogule to musi to byc Vray material ? czy raytrace tez moze byc ?
Napisano 3 Sierpień 200321 l Autor hmmm chyba sobie nie poradze z tą woda :( dałem to transulency i zerżnąłem ustawienia z tutka twojego o szkle :) ale nie przypomina to wody ani troche a renderuje sie pol godziny:) co tu duzo mowic jezdem begginer :) jagbyc mial czas i by ci sie chcialo to daj mi jakies wskazowki jesli chodzi o ustawienia materialu THX .........i kawalek renderu wody mojej:)
Napisano 3 Sierpień 200321 l jesli o to chodzi to: tylko licza sie jednostki maxa nie jakies metry czy incze http://www.vrayrender.com/stuff/ds_sss1.avi
Napisano 3 Sierpień 200321 l Autor yhym o to mi chodzi wlasnie :):) tylko czemu u mnie z tymi samymi ustawieniami wychodzi calkiem inaczej? tzn niewychodzi poprostu:) no nic bede probowal, coz zrobic ale wielkie dzięki !
Napisano 3 Sierpień 200321 l Autor po wieli wieli godzinach prób i wielu wielu dluich renderach do tego udalo mi sie dojsc :) jak dla mnie to duzo postęp :) czy cos jeszcze tej wodzie brakuje ?[hmmm]
Napisano 3 Sierpień 200321 l sprobuj ustawic o wiele mniejszy tiknes w ustawieniach transulency :) - woda bedzie miala glebokosc :)
Napisano 4 Sierpień 200321 l Autor Włączyłem fresnel refelctions, i thickness mam ustawilem na 1000, lecz nie moge ustawic caustics kiedy jest włączone translucent. takze juz tak nie swieci fajnie woda:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto