Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dziękuję za odp. w poprzednim wątku. Mapa edge rzeczywiście troche lepiej wygląda niż samo faloff.

 

Mam jeszcze taki problem:

 

 

Oteksturowałam sobie postać trzema mapami z różnych stron na kanale diffuse opacity (takie łatki przyklejone do modelu w rożnych miejscach). Jednakze teksturka przyklejona do jednej nogi ludzika wyświetla sie czesciowo na drugiej nodze. Wiem już jak zlikwidować wyświetlanie na drugiej stronie obiektu, ale czy można na obiekcie z tej samej strony zlikwidować wyświetlanie na innej części w tym samym kierunku (normalnych?). Gdyby było to możliwe to b. by mi ułatwiło wiele rzeczy.

Czy koniecznie trzeba w tym celu zaznaczać poszczególne ścianki obiektu i im przypisywać daną teksturę, a raczej juz wtedy wiele różnych tekstur?

Problem dla mnie tkwi w tym, że chciałabym wykorzystać wielokrotnie takie mapowanie dla różnych kanałow. Z materialem multi-sub (tak ten mój material wygląda gdy próbuje go potem juz po wyborze ścianek i mapowaniu umieścic w nowym slocie) trochę tracę kontrolę.

 

Widzialam kameleona www.ania.xibo.at/img/cham_duzy.jpg

(dzieki za link). Tu był pewnie robiony unwrap, ale wtedy musze podzielić obiekt na kawałki i trudno mi będzie zachować ciągłość miedzy nogami i tułowiem. Inaczej gdy jest to kreska, a inaczej gdy plama, o która mi chodzi.

A może jast na to jakiś sposób?

 

Pozdrowienia.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 701
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wrzuc moze jakis obrazek, bo srednio rozumiem o co chodzi, wydaje mi sie ze unwrap jeds jednak dosc dobra i uniwersalna metoda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności