Napisano 15 Luty 200619 l Witam, Podczas renderowania (Notebook Gericom ,256 MB RAM, RADEON) mam problem. Finalny obraz renderingu "wytwarzany" jest z błędami, przesunięciami geometri... itp. Renderowane są 22 obiekty o skomplikowanej siatce (dużo) polygonów... Jaka może być tego przyczyna:)?
Napisano 15 Luty 200619 l co znaczy z błedami? jakie przesunięcia? jeśli możesz to pokaż proszę jakiś render.
Napisano 15 Luty 200619 l toć ci się tam siaty pochrzaniły. wszystkie krzesełka merogowałeś do jedenej sceny czy od początku wszystko było w jednej? a jak wyrenderujesz w tym samym pliku tylko jedno takie schrzanione krzesło to jest ok? chodzi mi o przysunięcie kamery do jednego obiektu i wyrenderowanie z bliska tylko jedengo obiektu. inna rzecz: jaki to renderer? scanline?
Napisano 15 Luty 200619 l Autor Tak, w"merge"owałem do sceny pozostałe krzesła, ale "popierdzielona" siatka tylko w renderze wychodzi do du...y. Kiedy renderuje pojedyńczy obiekt wszystko jest ok. Wali sie niezależnie od rodzaju renderu, ale najczęściej próbowałem Scanline...:)
Napisano 15 Luty 200619 l merge? często się zdarza że potrafi jakoś dziwnie poplątać siatkę czy mapowanie. możliwe też, że masz shella na tych obiektach i renderuje ci jakieś powyginane polygony. wyrenderuj wszystkie obiekty osobno na białym tle i złącz je w Photoshopie. trochę ci to zajmnie ale przynajniej jakoś dasz radę, jeśli masz jakiś określony termin :) Pozdrawiam
Napisano 19 Luty 200619 l serwusik :) wysoce prawdopodobne, że mogły sie poflipować polygony. (powywijać na druga strone). Sprobuj dac w materiale dwustronność - może sie naprawić. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 19 Luty 200619 l Popatrzcie na nóżki tych foteli, raczej to niemożliwe żeby polygony były się tak poobracały. To mi raczej wygląda na błąd jakiegoś czynnika renderu (Buckets, Antialiasing). Szczerze to nie mam pojęcia czego jest to wina ale napewno nie jest to wina modeli
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto