marcin_:) Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Witam, Podczas renderowania (Notebook Gericom ,256 MB RAM, RADEON) mam problem. Finalny obraz renderingu "wytwarzany" jest z błędami, przesunięciami geometri... itp. Renderowane są 22 obiekty o skomplikowanej siatce (dużo) polygonów... Jaka może być tego przyczyna:)?
tweety Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 co znaczy z błedami? jakie przesunięcia? jeśli możesz to pokaż proszę jakiś render.
tweety Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 toć ci się tam siaty pochrzaniły. wszystkie krzesełka merogowałeś do jedenej sceny czy od początku wszystko było w jednej? a jak wyrenderujesz w tym samym pliku tylko jedno takie schrzanione krzesło to jest ok? chodzi mi o przysunięcie kamery do jednego obiektu i wyrenderowanie z bliska tylko jedengo obiektu. inna rzecz: jaki to renderer? scanline?
marcin_:) Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 Tak, w"merge"owałem do sceny pozostałe krzesła, ale "popierdzielona" siatka tylko w renderze wychodzi do du...y. Kiedy renderuje pojedyńczy obiekt wszystko jest ok. Wali sie niezależnie od rodzaju renderu, ale najczęściej próbowałem Scanline...:)
tweety Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 merge? często się zdarza że potrafi jakoś dziwnie poplątać siatkę czy mapowanie. możliwe też, że masz shella na tych obiektach i renderuje ci jakieś powyginane polygony. wyrenderuj wszystkie obiekty osobno na białym tle i złącz je w Photoshopie. trochę ci to zajmnie ale przynajniej jakoś dasz radę, jeśli masz jakiś określony termin :) Pozdrawiam
marcin_:) Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 ok dzieki, spróbuję trochę powalczyć....:)
kannu Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 serwusik :) wysoce prawdopodobne, że mogły sie poflipować polygony. (powywijać na druga strone). Sprobuj dac w materiale dwustronność - może sie naprawić. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Marcin Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Popatrzcie na nóżki tych foteli, raczej to niemożliwe żeby polygony były się tak poobracały. To mi raczej wygląda na błąd jakiegoś czynnika renderu (Buckets, Antialiasing). Szczerze to nie mam pojęcia czego jest to wina ale napewno nie jest to wina modeli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się