Skocz do zawartości

Zpikeselowane referencje


paimei

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z wyświetlaniem referencji.Tworze plane'a (rozm np. 67,6 x 33,0) i wrzucam na niego bitmape w postaci rysunku odreczego (rozm 676 x 330). Niestety wyswietlana referencja jest strasznie zpikselowana, trudno przyczepic jakies krzywe do konturu rysunku (w tym wypadku pojazdu) gdyz rysunek jest strasznie rozmazany. Probowalem przeskalowac plane'a o 1/10 i 10-nic nie dalo, obraz dalej bardzo spikeslowany zwlaszcza gry pracuje w przyblizeniu.Jesli chodzi o sterownik graficzny to uzywam Direct3D ale na OpenGl wyglada to tak samo.Poradzcie.

Ps:U kolesia na videotutorialu wyglada to znacznie lepiej:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności