Maceo Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Robie sobie tutka z samochodem: http://67.15.36.49/team/Tutorials/julian_sarmiento_carmod/carmodel_part1_08.asp Wszystko spoko, ale mam jeden problem - punkt 47. Nie mogę uzyskać gładkiej powierzchni. Jeżeli zaznaczę, tylko żeby mi connectował o jestwybrzuszenie, jeżeli blend to niknie krzywizna ostra, gdzie kawałek karoserii przechodzi w koło błotnika. Jak sobie radzić z łączeniem płaszczyzn, żeby zawsze było tak jak chcę ?! http://mateuszwojcicki.com/_speedy/1.jpg
Maceo Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 no tak, ale rebuild surface mi ciacha krzywizny i generalnie psuje niektóre unikalne zakrzywienia i niuanse, które chcę zachować..
xeav Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 pamiętaj, że aby zaatachować 2 surfac'y z gładkim przejściem potrzebujesz 2 surfac'ów o tych samych liczbach isoparmów U lub V lub isoparmy muszą być podzielne przez siebie no i jeszcze delete>all by type> history :)
Maceo Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 Hmm.. bezpośrenio nie pomaga, ale poradziłem sobie kombinując z ustawieniami attacha + rebiuldowaniem powierzchni i dodawaniem isopharm.. rezultat jest niezły. dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się