Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robie sobie tutka z samochodem:

http://67.15.36.49/team/Tutorials/julian_sarmiento_carmod/carmodel_part1_08.asp

Wszystko spoko, ale mam jeden problem - punkt 47.

 

Nie mogę uzyskać gładkiej powierzchni. Jeżeli zaznaczę, tylko żeby mi connectował o jestwybrzuszenie, jeżeli blend to niknie krzywizna ostra, gdzie kawałek karoserii przechodzi w koło błotnika. Jak sobie radzić z łączeniem płaszczyzn, żeby zawsze było tak jak chcę ?!

 

http://mateuszwojcicki.com/_speedy/1.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no tak, ale rebuild surface mi ciacha krzywizny i generalnie psuje niektóre unikalne zakrzywienia i niuanse, które chcę zachować..

Napisano

pamiętaj, że aby zaatachować 2 surfac'y z gładkim przejściem potrzebujesz 2 surfac'ów o tych samych liczbach isoparmów U lub V lub isoparmy muszą być podzielne przez siebie

no i jeszcze delete>all by type> history :)

 

nurbs2zi.th.jpg

Napisano

Hmm.. bezpośrenio nie pomaga, ale poradziłem sobie kombinując z ustawieniami attacha + rebiuldowaniem powierzchni i dodawaniem isopharm.. rezultat jest niezły. dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności