Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pytanie tak jak w temacie.

Stworzyłem boxa o wymiarach 1,5mx1,5m i dodałem do niego modyfikator hair and fur.Kombinowałem już troche przestawiałem wszelakie ustawienia i nie moge stworzyć równomiernie ułożonych włosków na powierzchni.

Dokładniej włosów jest za mało i sa umiejscowione w "kupkach" zamiast na całym obszarze.Używam 3ds max 8.

Bardzo bym prosił o pomoc.

Z góry dziękuje .

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok. Już sobie z tym poradziłem.

Teraz tylko mam jeszcze pytanko a mianowicie jak zrobić aby owe włoski miały kolor tekstury.Dokładniej przypisałem boxowi teksture dywanu (kolorowe kwadraty) i jak zrobić aby włosy tworzyły własnie takie kolorowe kwadraty??

Gość bl0ndynek
Napisano

Skoro sobie poradziłeś to może napiszesz jak : ) z chęcią bym skorzytał.

Napisano

Kurcze.Jednak nie jest wszystko ok.

Wyskakuje mi oto taki komunikat i po nacisnieciu ok nie renderuja sie włosy.

Tzn jest sam box.

Napisano

Nieznam się na Hair and fur ale jeśli to są osobne obiekty to możesz zastosować Volumine select. i tam możesz sobię wybrać select by map. W przypadku kwadratów to proste chyba będzie.

Napisano

O właśnie mi sie też ten komunikat pokazuje ale nie tylko w hair & fur lecz w różnych przypadkach kiedy używam v raya, i też prosiłbym o odpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności