Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pytanie tak jak w temacie.

Stworzyłem boxa o wymiarach 1,5mx1,5m i dodałem do niego modyfikator hair and fur.Kombinowałem już troche przestawiałem wszelakie ustawienia i nie moge stworzyć równomiernie ułożonych włosków na powierzchni.

Dokładniej włosów jest za mało i sa umiejscowione w "kupkach" zamiast na całym obszarze.Używam 3ds max 8.

Bardzo bym prosił o pomoc.

Z góry dziękuje .

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ok. Już sobie z tym poradziłem.

Teraz tylko mam jeszcze pytanko a mianowicie jak zrobić aby owe włoski miały kolor tekstury.Dokładniej przypisałem boxowi teksture dywanu (kolorowe kwadraty) i jak zrobić aby włosy tworzyły własnie takie kolorowe kwadraty??

Napisano

Skoro sobie poradziłeś to może napiszesz jak : ) z chęcią bym skorzytał.

Napisano
  • Autor

Ustawienia to:

Hair count dałem na 90000

Hair segments na 100

Hair passes 4

a reszta to chyba wiadomo jak :)

Napisano
  • Autor

Tak dałem UVW map ale to chodzi raczej o ustawienie kolorów włosków w modyfikatorze hair and fur

Napisano
  • Autor

Kurcze.Jednak nie jest wszystko ok.

Wyskakuje mi oto taki komunikat i po nacisnieciu ok nie renderuja sie włosy.

Tzn jest sam box.

Napisano

Nieznam się na Hair and fur ale jeśli to są osobne obiekty to możesz zastosować Volumine select. i tam możesz sobię wybrać select by map. W przypadku kwadratów to proste chyba będzie.

Napisano

O właśnie mi sie też ten komunikat pokazuje ale nie tylko w hair & fur lecz w różnych przypadkach kiedy używam v raya, i też prosiłbym o odpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności