Napisano 20 Luty 200619 l Pytanie tak jak w temacie. Stworzyłem boxa o wymiarach 1,5mx1,5m i dodałem do niego modyfikator hair and fur.Kombinowałem już troche przestawiałem wszelakie ustawienia i nie moge stworzyć równomiernie ułożonych włosków na powierzchni. Dokładniej włosów jest za mało i sa umiejscowione w "kupkach" zamiast na całym obszarze.Używam 3ds max 8. Bardzo bym prosił o pomoc. Z góry dziękuje . Pozdrawiam
Napisano 20 Luty 200619 l Autor Ok. Już sobie z tym poradziłem. Teraz tylko mam jeszcze pytanko a mianowicie jak zrobić aby owe włoski miały kolor tekstury.Dokładniej przypisałem boxowi teksture dywanu (kolorowe kwadraty) i jak zrobić aby włosy tworzyły własnie takie kolorowe kwadraty??
Napisano 20 Luty 200619 l Autor Ustawienia to: Hair count dałem na 90000 Hair segments na 100 Hair passes 4 a reszta to chyba wiadomo jak :)
Napisano 20 Luty 200619 l Autor Tak dałem UVW map ale to chodzi raczej o ustawienie kolorów włosków w modyfikatorze hair and fur
Napisano 20 Luty 200619 l Autor Kurcze.Jednak nie jest wszystko ok. Wyskakuje mi oto taki komunikat i po nacisnieciu ok nie renderuja sie włosy. Tzn jest sam box.
Napisano 20 Luty 200619 l Nieznam się na Hair and fur ale jeśli to są osobne obiekty to możesz zastosować Volumine select. i tam możesz sobię wybrać select by map. W przypadku kwadratów to proste chyba będzie.
Napisano 20 Luty 200619 l O właśnie mi sie też ten komunikat pokazuje ale nie tylko w hair & fur lecz w różnych przypadkach kiedy używam v raya, i też prosiłbym o odpowiedz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto