Maceo Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Hmm.. no i jak mam połączyć dwie płaszczyzny z czegoś takiego jak na obrazkach 6 7 8 : http://67.15.36.49/team/Tutorials/julian_sarmiento_carmod/carmodel_part2_03.asp
Maceo Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 Tak:D Ale źle się wyraziłem.. to znaczy chcę zattachować płaszczyznę powstałą z wyniku zastosowania fileta z tym co było wcześniej. Kształt jest i mam 3 płaszczyzny: błotnik, zaokrąglone przejście (z fileta) i resztkę loftu, czyli zawijas błotnika do śtrodka. No i to są trim surface, czy jakoś tak. I nie mogę tego razem połączyć, bo jak biorę attacha to mi kurde znikają płaszczyzny i pisze co w temacie
FaNTOMAS Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Prwym przycikiem kliknij na płaszczyźnie na której użyłes Trim tool, wybierz Trim edge i teraz możesz wybrać krawędź wycięcia. Pomogło ?
Maceo Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 No... wiem, że mogę zaznaczyć krawędź.. ale jak przez to połączyć dwie płaszyzny.. ?!
Maceo Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 Chodzi o to, żeby te wszystkie surfacey połączyć w jedną. a zwłaszcza surf1 i surf2, zeby można ztrimować z "nieważne". mateuszwojcicki.com/_speedy/filet.png
Maceo Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 Zrobiłem już to od początku - najpierw połączyłem surf1 i surf2 a potem wyciołem otwór na wywietrznik. ale pozostaje kwestia jak scalić te wszystkie elementy w jednego nurbsa. Bo rozumiem do tego dązymy..
FaNTOMAS Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Jest możliwość abyś to "scalil" do jednej powierzchni, jednak przy takim skąplikowaniu powierzchni i ich ilości, nie jest to dobry pomysł. Zamiast tego zobacz polecenia do "sklejania" powierzchni, takie jak globalstich. Ale jeżeli użyłeś fillet bend to już powierzchnie są "sklejone" więc nie widzę w czym problem
Maceo Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 Użyłem circular fillet i nie są sklejone. wynikową jest tylko taka płaszczyzna oddzielna. Zeby uzyskać dziurę to też muisałem ztrimować tamte powierzchcnie.. a poza tym to by znaczyło,że zanim zacznę dziurawić poszczególneczęści samochodu powinienem scalić na początku je w rzadane elementy tak?
FaNTOMAS Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Nic nie scalaj, bo zwalisz sobie model, porostu sklej wszystkie powierzchnie poleceniem stich, po modelowaniu już wyszkiego.
Maceo Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 hmm.. no właśnie to byłoby logiczne... no dobra.. na razie sprobuje zrobić to co umiem i w razie czego będę pytać. Dzieki za pomoc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się