Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tak:D Ale źle się wyraziłem.. to znaczy chcę zattachować płaszczyznę powstałą z wyniku zastosowania fileta z tym co było wcześniej. Kształt jest i mam 3 płaszczyzny: błotnik, zaokrąglone przejście (z fileta) i resztkę loftu, czyli zawijas błotnika do śtrodka. No i to są trim surface, czy jakoś tak. I nie mogę tego razem połączyć, bo jak biorę attacha to mi kurde znikają płaszczyzny i pisze co w temacie

Napisano

Prwym przycikiem kliknij na płaszczyźnie na której użyłes Trim tool, wybierz Trim edge i teraz możesz wybrać krawędź wycięcia. Pomogło ?

Napisano
  • Autor

No... wiem, że mogę zaznaczyć krawędź.. ale jak przez to połączyć dwie płaszyzny.. ?!

Napisano
  • Autor

Chodzi o to, żeby te wszystkie surfacey połączyć w jedną. a zwłaszcza surf1 i surf2, zeby można ztrimować z "nieważne".

 

mateuszwojcicki.com/_speedy/filet.png

Napisano
  • Autor

Zrobiłem już to od początku - najpierw połączyłem surf1 i surf2 a potem wyciołem otwór na wywietrznik. ale pozostaje kwestia jak scalić te wszystkie elementy w jednego nurbsa. Bo rozumiem do tego dązymy..

Napisano

Jest możliwość abyś to "scalil" do jednej powierzchni, jednak przy takim skąplikowaniu powierzchni i ich ilości, nie jest to dobry pomysł. Zamiast tego zobacz polecenia do "sklejania" powierzchni, takie jak globalstich. Ale jeżeli użyłeś fillet bend to już powierzchnie są "sklejone" więc nie widzę w czym problem

Napisano
  • Autor

Użyłem circular fillet i nie są sklejone. wynikową jest tylko taka płaszczyzna oddzielna. Zeby uzyskać dziurę to też muisałem ztrimować tamte powierzchcnie.. a poza tym to by znaczyło,że zanim zacznę dziurawić poszczególneczęści samochodu powinienem scalić na początku je w rzadane elementy tak?

Napisano

Nic nie scalaj, bo zwalisz sobie model, porostu sklej wszystkie powierzchnie poleceniem stich, po modelowaniu już wyszkiego.

Napisano
  • Autor

hmm.. no właśnie to byłoby logiczne... no dobra.. na razie sprobuje zrobić to co umiem i w razie czego będę pytać. Dzieki za pomoc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.