Monster Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 Jako swój 50ty post postanowilem wrzucic efekt mojej 15 godzinnej pracy. Wiem ze to duzo, ale to moj drugi (po biednej feldze) model rozny od boxa. Nastepna karoseria powinna wyjsc mi juz w 4 godziny. Pierwszy model, pierwsze poly i juz KOCHAM ta metode. Jestem zaskoczony jak mile sie pracuje. Prosze o komentarze, ale nie w stylu: \"hehe, a ja widze buga\", tylko zyczliwe wytykanie palcami :) Mam nadzieje ze pomozecie mi to piekne (ukochane przeze mnie) autko skonczyc. Pozdro [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2003 I jeszcze renderek \"od dupy strony\". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Indorek Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 Monster tak jak mówiłeś rodzinka Audi się powiększa ;-) he Może przejdę do rzeczy jak wiem widziałeś mój modelik Audi, więc się domyślasz iż max dla mnie jest jeszcze raną magią :-), ale może moje wskazówki Ci coś pomogą. Wpierw zobacz że Twój model ma zaokrąglenia w miejscach łączenia progów bocznych z dachem i drzwiami - czy na pewno tak powinno być? Co zaobserwowałem modelując swoją \"bryczkę\" Audi stosuje tam \"ostre\" zakończenia. Jak je uzyskać, hm ja robię to w następujący sposób - sam nie wiem czy dobrze no ale - na obrazku zaznaczyłem na szybko w Photoshopie linie czerwone odpowiadające Twoim krawędzią, żółte linie dodaj po to że jak nadasz Meschmusa - sorki nie wiem jak to się pisze - to nie będzie tak dużych łuków \"niekontrolowanych zaokrągleń\" a nawet mogą zostać zlikwidowane w zależności jak daleko je umieścisz. To by było na tyle, doświadczeni \"modelarze\" powiedzą że piszę bzdury, ale wiem że w tedy oni się odezwą na forum :-) Pozdrawiam i jeszcze raz sorki za \"toporną\" metodę prezentacji moich wypowiedzi robiłem je na szybko w Caffe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Indorek Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 no i ten drugi obrazek o siatce ;) Mam nadzieję że mimo iż zamieszałem w czymś się przyda moja wypowiedź ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2003 Dzieki za rade, ale wiem o tym. Trza zagescic siatke, im gestsza siatka tym mniej ja meshsmooth skaszani. Co do okien to spoko, wszystko wiem, ale zapomnialem juz o tym przy renderze. Dzieki za odzew Idorku, mam nadzieje ze podczas prac bede mogl tez w jakis sposob doradzic [spox] Co do modelu, to ogladajac go sobie jeszcze zobaczylem ze profil boczny to badziew. Na renderach tego nie widac ale jest strasznie skaszaniony. Przedni zderzak tez. Jutro wywalam drzwi i przedni zderzak i robie od nowa. Mam nadzieje ze sie oplaci :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 im gęstrza siatka tym bardziej ją m smootch kaszani ;) tak ogólnie [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2003 Nie zawsze. Jak nie chce uzyskac takiej plynnej krawedzi, to zawsze zageszczam siatke. Moze to \"nielegalne\" ale daje rade :-) BTW, ciesze sie ze wielki Sikham zajrzal do mnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 Big sikham też zagęszcza siatke żeby mieć krwaędzie ale aczasami brzydkie fałdy wychodzą przez to nie tam gdzie trzeba i trzeba dobrze to przemyśleć ;) ps. też kiedyś robiłem a8 ale to było dawnoooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2003 I jak ? Sa jakies pozostalosci ? [piwo] Jutro (jak porobie mini renderki) to pozadaje wam pare pytan na temat oszukiwania meshsmootha i czy tak w ogole mozna. Ale to jutro bo teraz przysypiam...[ziewa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 nie mam renderków :( jeszcze młoda godzina :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2003 To prawda, ale lubie duzo pospac. No i sam jestem mlody :P Poza tym wczoraj jakos nie spalem, za duzo o Audicy myslalem :) Dobranoc i spodziewajcie sie jutro kolejnych renderkow kontrolnych (powiedzmy ze powaga bedzie ok. 15 :)) A teraz [ziewa]... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 widzę monsterku, że wziąłeś się do roboty, bardzo mnie to cieszy, tymbardziej że to udana robota...troszek popracujesz i będzie ładnie sikham - im gęstszą siatke się zrobi tym mniej meshsmooth kaszani - gdyż mniej inwencji twórczej wprowadza. A to że zrobiłeś gęstą i nierówną siatke to nie dziwie się że ci się nie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2003 Dzisiaj sie wyspalem i mam duzo energii i zapalu do roboty :D BTW, Sikham - klade sie wczesnie bo wstaje o 7 rano :| Robie, robie, robie, ksztalt szyb juz jest poprawiony (nie ma sensu dawac rendera na razie). Mecze profil boczny i zderzaki teraz. Tymczasem mam pytanie. Trojkaty w siatce wszystko kaszania przy meshsmoothu (przynajmniej u mnie). Dlatego za wszelka cene staram sie ich unikac (na 306 facow low poly jest jedne trojkat.). I tu rodzi sie pytanie: Czy dopuszczalne jest takie oszukiwanie jak na zalaczonym obrazku? Jest to przyklad desperacji poczatkujacego by pozbyc sie trojkata.... Z gory dzieki za podpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2003 No i lamka jak zwykle zapomniala obrazka :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 może pomoże David heh kiedyś ci przykład pokaże mimo idealnej siatki sie bugi robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cochise Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 Nie zwiekszam meshsmooth zeby zrobic ostre krawedzie bo to malo daje a liczba poligonow rosnie ze ho ho, do krawedzi uzywa sie wagi vertexa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2003 No wlasnie. Tak jak Sikham pokazal sie bug robi, dlatego tak namieszalem. Ale czy to dopuszczalne czy nabijecie mnie na pal i spalicie za to na stosie ? [boks] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Indorek Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 Monster widzę że zawzięcie pracujesz nad modelem ja dzisiaj prawie nic nie zrobiłem :( pilny wyjazd. Pokaż te szybki o których pisałeś bo jestem ciekaw jak Ci to wyszło bo ja coś nie potrafię się do nich zabrać :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2003 No wiec po paru godzinach roboty poprawilem bardzo duzo (bok, zderzaki). Przy okazji nauczylem sie HDRI (bo nie wiedzialem co to jest [co?]). Próbny render z biednym lakierem (do dopracowania...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2003 I jeszcze tył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Indorek Napisano 7 Sierpień 2003 Share Napisano 7 Sierpień 2003 Nom Monster mam teraz na kim się wzorować w robieniu Audi ;) koleś powiem tak :o [boje się] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 7 Sierpień 2003 Share Napisano 7 Sierpień 2003 o kurde :o, jesteś tak dobry jak ja!!! o fuck musze sie brać do roboty ehhh :)[piwo] pozdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2003 Indorek: nie przesadzaj, to samo mysle o Twoim modelu. Nie jest to model wzorowy (NIGDY NIE POKAZE WAM SIATKI [lol2].... naprawde i nie zartuje!) - jeszcze duzo roboty, zderzak, drzwi, ale jutro zamierzam skonczyc.... ....zart (chociaz kto wie...) :D Dawid: Ty tez nie przesadzaj - tak dobry jak Ty to ja nigdy nie bede.... [no] No tak wiec reasumujac nie przesadzajcie ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klower Napisano 8 Sierpień 2003 Share Napisano 8 Sierpień 2003 no ładne , szpary, :))) gratulacje, ale zapomniales chyba oddzielic tez bagaznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość AcidBoyXL Napisano 8 Sierpień 2003 Share Napisano 8 Sierpień 2003 no oby tak dalej, zaskoczyles mnie monster [yes], popraw jeszcze maske przy \'szparce\' bo widze po odblasku ze cos tam jest nie tak no i czekam na klamki, pozdro [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 9 Sierpień 2003 Share Napisano 9 Sierpień 2003 monster - jesteśmy głodni updatów :) acid - czym cie zaskoczył ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 9 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2003 Dobre pytanie, Acid, czym Cie tak zaskoczylem? [co?] Przykro mi ze nie ma updatów (bo juz duzo poprawek nanioslem) ale mi sie max kaszani i z nim walcze (chyba przegrywam). I nie jest to kiepska wymowka, naprawde chyba chce zebym sie do niego zrazil [kłótnia] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość AcidBoyXL Napisano 9 Sierpień 2003 Share Napisano 9 Sierpień 2003 no poprostu tym ze taki czysty jest ten model i rowki sa takie jak powinny.... to ze siatka nie jest zbyt piekna jak mowi monster nic w tym przypadku nie przeszkadza, przeciez nie bedzie to model ani do gry ani animacji, a ladna siatka przyjdzie z czasem, w tej chwili liczy sie efekt no i jak narazie jest ok, poza tymi malymi bugami co napisalem wczesniej [piwo][piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 9 Sierpień 2003 Share Napisano 9 Sierpień 2003 acid - zgadzam się z tobą i też mu mówiłem o tej siatce, żeby się nią nie przejmował tak mocno , a ostatecznym wyglądem. :) za Audice [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2003 Dzieki Dawidzie za toast, ale dupa... Zawieszam pracke na kilka dni, dopóki nie spotkam się z kims kto moze mi pozyczyc plytke z maxem. Kaszana, wszystko sie wysypalo, zadne okno sie w maxie nie otwiera (environment, render, material editor...all) i wywala Aplication Error. Nawet renderowac nie moge. Przykro mi chlopaki, ale walcze i jak tylko naprawie (lub zreinstaluje) maxa, powiadomie was i wznowie prace. [urwanie glowy] :( [leje] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2003 Po 3 godzinach prob i bledow udalo mi sie wreszcie doprowadzic to niewywalania sie maxa, ale i tak licze ze KTOŚ (ciekawe czy on wie :P) pozyczy mi plytke jak go ladnie poprosze. No coz, tak sie zajalem naprawianiem maxa ze zapomnialem o paru bledach, ktore sie ostaly na renderach :| Duzo roboty, male efekty, no ale coz, tlumacze to sobie tym, ze sie jeszcze ucze [nauka] Nie wiem czemu z tylu listwa jakos tak dziwnie odbija; nie patrzcie na obudowe halogenu... I sorki ze zapomnialem zaslonic environmental mapki. Rendering time: 0:11:51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2003 Z tylu troche lepiej wyglada, ale dalej listwa jakos tak nienaturalnie odbija, mimo ze to ten sam material... No i sam widze buga w dolnym lewym rogu lewego tylnego reflektora :) O reszcie prosze zyczliwie meldowac :) Rendering time: 0:13:10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2003 Jeszcze prosze o porade co do szyb. Jak prawdopodobnie widac jest przednia i tylna szyba. Tylko material jakos sie skaszanil - to ziarno i w ogole. To jest taki material: Z gory dzieki za pomoc [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Indorek Napisano 11 Sierpień 2003 Share Napisano 11 Sierpień 2003 Monster już nie jedna osoba Tobie powiedziała że Twój model jest gładki jak... nie beę nic więcej dodawał ;) Szybki mi się podobają, to w standardowym materiale Max\'a? Czy może jakiś FR? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2003 A mi jakos tak nie bardzo pasują... trza nad nimi popracowac, macie jakies patenty na udana szybke do HDRI ? To jest obrobiony wedlug spluterfishowego tutoriala Brazil Std. Material. No wlasnie, Brazil, nie FR. Po prostu uzywam Brazila (uzywam, phi - powolo sie ucze dopiero) i nie wyczuwam potrzeby zawalania sie nauka obslugi kolejnego renderera. [ziewa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszek Napisano 11 Sierpień 2003 Share Napisano 11 Sierpień 2003 tylne drzwi za bardzo wystaja i jest nieladnie, a tylne nadkole tez ma kilka bledow, ale reszta calkiem calkiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2003 A w ktorym miejscu zle wystaja ? Gdzie bledy w nadkolu ? Bo we wszystkich trzech referencjach wyglada OK. Z gory dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 11 Sierpień 2003 Share Napisano 11 Sierpień 2003 monster - rzeczywiście wyglądają jak by wystawały -sprawdz to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszek Napisano 11 Sierpień 2003 Share Napisano 11 Sierpień 2003 tam gdzie jest zaznaczone cos mi sie nie podoba albo juz na oczy zle widze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 12 Sierpień 2003 Share Napisano 12 Sierpień 2003 pikny :) [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 13 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 13 Sierpień 2003 Jejku, dziękuję, wzruszyłem się... :) Za Audice: [piwo] to może skończe kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monster Napisano 27 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2003 Ooo. To ja kiedys cos takiego zrobilem? :p No dobra, czas odkurzyc ten model, bo szkoda troche mojej pracy. Czy ktos ma jakas recepte na czarny lakier (w Brazilu, niekoniecznie car paint)? Taki zeby wygladal jakos porzadnie, ale naprawde porzadnie. Bo tak siedze juz 2 godzinki i nic porzadnego mi nie wychodzi. Z gory dzieki za ew. odpowiedzi. No to do roboty.....tylko gdzie ja ten model schowalem? [co?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Triple X Napisano 27 Wrzesień 2003 Share Napisano 27 Wrzesień 2003 hehe wiem co to znaczy czarny lakier uwierz mi :P ja robie car paintem ale fekt jest taki se :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 28 Wrzesień 2003 Share Napisano 28 Wrzesień 2003 czarny lakier w bardzo dużej mierze zależy od otoczenia najlepiej jak na mapie hdri jest oużo białego efekt bedize najlepszy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się