dreda Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 Witam ponownie. :] Mam kolejny problem.. heh... Sytuacja wygląda mniej więcej tak: mam stół, na nim jakieś obiekty, a z tyłu w znacznej odległości jest okno, które widać w renderingu. Chcę uzyskać efekt rozmycia tego okna ( oczywiście Depth of field ) -> w brazilu. Tyle, że rendering trwa cholernie dużo czasu. Wpadłem na pomysł aby pomiędzy stołem a oknem postawić ściankę i tu pojawia się problem. Potrzebny jest mi materiał, który będzie przezroczysty tyle, że obiekty ustawione za nim będą rozmyte ( symulacja czegoś a\'la depth of field ). Jak tego dokonać ??
dreda Napisano 8 Sierpień 2003 Autor Napisano 8 Sierpień 2003 hmmm....[co?] też o tym myślałem, ale chciałbym to zrealizować metodą, którą opisałem wcześniej. nie napisałęm tego wcześniej, ale przez okno wpada światło i rzuca cień na podłogę. scena ma być animowana, więc rozwiązanie z jednym, rozmytym obrazkiem nie bardzo tu pasuje... hmm... [co?] a gdyby tak wyrenderować same okno z animowanej kamery - tak jak bedzie cala animacja, potem rozmyć... i wstawić w sekwencję IFL lub jako avika i ustawić na tło... może się uda... [jupi] ale jakby ktoś znał odpowiednie rozwiązanie z tym materiałem, bardzo proszę o napisanie tego sposobu :]
dreda Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Napisano 10 Sierpień 2003 heh.. dzięki :D ! dlaczego ja nigdy o tym nie wiedziałem... [co?] porażka... ale niestety musiałem skorzystać z innej metody... wyrenderowałem okno razem z podłogą i cieniami, później animacje rozmyłem w premiere i ustawiłem jako environment... i tak dzięki za pomoc ! przyda się ! :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się