Napisano 5 Marzec 200619 l Witam Mam pewien problem bo potrzebuję jakiejś literatury opisującej techniki modelowania, algorytmy renderingu itp..Piszę pracę dyplomową i nie mogę odpowiedniej znaleźć :( chodzi mi głównie o literaturę uniwersalną tzn. przekazującą więdzę która mogę zastosować w różnych programach 3d, bo akurat nie modeluję w maksie tylko w cinema 4d. Chodzi mi głównie o książki, ale jeśli takowych nie znacie to może jakieś dobre strony przynajmniej.. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Napisano 7 Marzec 200619 l Algorytmy renderingu: http://www.seas.upenn.edu/~lashari/WPEII.pdf http://www.cs.kuleuven.ac.be/~phil/GI/TotalCompendium.pdf http://www.graphics.cornell.edu/ http://graphics.stanford.edu/projects/rendering/ http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_rendering + najlepiej szukać pod konkretny typ: np -> wpisz w google "metropolis light transport" Modeling: http://en.wikipedia.org/wiki/Constructive_solid_geometry http://en.wikipedia.org/wiki/Solid_modeling http://en.wikipedia.org/wiki/NURBS http://en.wikipedia.org/wiki/Box_modeling http://en.wikipedia.org/wiki/Polygonal_modeling http://en.wikipedia.org/wiki/Subdivision_surface http://en.wikipedia.org/wiki/Implicit_surface ps. coś słabo szukałeś, polecam -> google.com
Napisano 7 Marzec 200619 l rendering: http://fuzzyphoton.tripod.com/rtref.htm praca doktorska z filozofii(?) o monte carlo: http://graphics.stanford.edu/papers/veach_thesis/thesis.pdf Książki masz na końcu pdfa w bibliografi.