Napisano 7 Marzec 200619 l Witam. W maxie v.7 robię projekt na zajęcia (film animowany). Do szczęścia brakuje mi popiołu na papierosie. Mam już fajkę ale podpaloną. Nie mam pojęcia jak to mogę zamodelować. Zaznaczam że jestem w programie dopiero od 3 tyg. Więc proszę o jasnę instrukcje co i jak. Pozdrawiam kalosh PS.Z tego co mi się o ucho obiło to dobrze by to było zrobić przez particles, ale nie wiem jak. Mod: Dział WIP służy do prezentowania postępu prac a nie do pytań technicznych, nastepnym razem twórz swoje wątki w odpowiednich do tego działach. Watek przenosze
Napisano 9 Marzec 200619 l Witam! Mam problem z modelowaniem popiolu z papierosa.Nie wiem za co sie zabrac i jak to zrobic .... (jestem poczatkujacym)
Napisano 9 Marzec 200619 l proponuje albo scatter (zobacz F1) albo systemy czasteczkowe - particle systems (tez F1)
Napisano 10 Marzec 200619 l chcialbym zrobic cos podobnego do tego http://www.blender.pl/albums/album01/2005_08.jpg
Napisano 10 Marzec 200619 l Przerób z maxowego helpa tutka o szachach (geting started -> modeling -> modeling a chess set).
Napisano 10 Marzec 200619 l Mam problem z helpem w 3ds max jak klikam F1 to nic nie wyskakuje chyba nie mam odpowiednich plikow.Mozna gdzies znalesc te pliki albo tutoriale ??