Nastolatek Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 Witam. Mam pewien problem. Biorę zwykły obrazek gif, i przeciągam go na Plane. Wszystko pięknie, tylko że textura się niemiłosiernie rozciąga i nie potrafię tego zmienić(nowu w tym programie ;)). Jeśli jednak daję ją jako materiał, w oknie materiałów nie jestem w stanie jej przesunąć na Plane(program odmawia ;(). Więc jak mam zmienić powielenie dla textury-obrazka? Mam 3ds max 7.
xeav Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 w opcjach materiału jest takie coś jak tiling lub możesz dodać modyfikator UVWmap i tam ustawić wielkość mapy UV. Jest jeszcze Unwrap ale w tym przypadku nie będzie konieczny :)
Nastolatek Napisano 9 Marzec 2006 Autor Napisano 9 Marzec 2006 Żeby to było takie łatwe to sam bym to zrobił ;) Jednak jak już mówiłem nie mogę przeciągnąć textury z okna materiałów, bo wyskakuje mi jakiś błąd ;( A przy przeciąganiu bezpośrednio obrazka na Plane nie mogę edytować tego materiału.
Nastolatek Napisano 9 Marzec 2006 Autor Napisano 9 Marzec 2006 Żeby to było takie łatwe to sam bym to zrobił ;) Jednak jak już mówiłem nie mogę przeciągnąć textury z okna materiałów, bo wyskakuje mi jakiś błąd ;( A przy przeciąganiu bezpośrednio obrazka na Plane nie mogę edytować tego materiału. Już znalazłem ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się