BODJO Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 terenowy VW, mmmMMM ciekawy jestem co sadzicie O tym? BODJO
himek Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 podobny do projektu saba ;P mimo to nawet mi sie podoba :D
Belus Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 Uuu... nie znam się na samochodach ale muszę pochwalić bo pikne to jest po prostu. I ładne. I wszystko mi sie podoba.:-)
miwt Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 bodjo dajesz wszytko w 1 watku..bedzie wiekszy porzadek:)...a co do projektu dobra dynamiczna perspektywa po tym zawsze mozna rozpoznac twoje koncepcje....kolo przednie za duze zdeczka...ale ty masz taki styl wiec sie nie czepiam:)...co do projektu to nie powiem zeby vw nie zmienil z polkolistych zakonczen swiatel na takie bo mi sie podobaja...ogolnie ciekawy projekt:)
-Dino- Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 hmm.. masz kontrowersyjny styl..podoba sie ale doczepie się do tych nadkoli...pierwsze jest bardziej kwadratowe a dalsze okrągle, to mi jakoś niepasuje ale nieczepiam się bo projekcik bardzo fajny.
golum Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Nie powiem projekcik bardzo przyjemny...ale tak sie czepiając(bo o to chodzi na tym forum:p)...ja rozumiem zały dynamizm horyzonty przekreconego i blskiego punktu zbiegu...ale jak na takie ujęcie to ten samochodzik to limuzyna i to niezła...za długie to jest i za wąskie wl mnie. No i jeszcze to koło...znowu rozumiem ze to wypas przekrecic kułoko...ale akurat w tym ujęciu i w ta strone daje to wrazenie niespujności. Pozdrawiam!
Master Kiełbaster Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 kółko mu się ułamało? terenówka to z tego raczej marna będzie :P
Merovingian Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 niepodoba mi sie jedno w tych projektach ze kola sie jakos rozmywaja... taki efekt szkicu i tak dalej ale to w tym przypadku troche odebralu uroku.