Gość mikins Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 Poszukujemy zdolnych i zapalonych grafików do pracy przy produkcji nowej gry - shooterze 2D "Diggers". Gra jest strzelanką z widokiem "z góry", oparta jest o autorski engine i tak naprawdę projekt skłania się ku końcowi - nadszedł czas, by wykonać do niego grafikę. Gra tworzona jest w celach niekomercyjnych, jednakże jej silnik jest wersją lite enginu dużego projektu, nad którym rozpoczynamy pracę (Codename: Bad Toyz), który to docelowo ma być produkcją komercyjną. Diggers jest grą polegającą na eksterminacji wrednych robali :) Gracz dostaje do dyspozycji zestaw broni (karabin, gazy bojowe, shotgun, rakietnica, działo plazmatyczne itd.), umiejętności i map, oraz szeroką gamę przeciwników do rozwalenia. Dodatkowo, na każdej mapie do dyspozycji gracza zostają oddane specjalne wieżyczki z działkami o dużej sile ognia - jednak nie jest możliwe ciągłe korzystanie z nich, gdyż po pewnym czasie przegrzewają się i muszą ostudzić. Oprócz tego do zdobycia są rozmaitego rodzaju bonusy - takie, jak: bullet time (spowolnienie gry), bullet stop (zatrzymanie pocisków na kilka sekund w celu skumulowania siły ognia), czy też freeze (czasowe zamrożenie robali). Celem gracza jest, jak nie trudno zgadnąć, zabicie jak największej liczby robali, które falami pojawiają się na planszy i/lub wykonywanie założeń misji (np. dotarcie do pewnego punktu mapy lub zabicie określonego robala). Na mapie znajdować się mogą dodatkowe atrakcje, jak umocnienia - przeszkody dla robali (muszą się przez nie przegryźć), te jednak nie stanowią przeszkody dla gracza i jego pocisków. Są też oczywiście przeszkody, przez które nie mógłby się przedostać nawet sam Chuck Norris. Gra pisana jest w C++. Obecnie mamy ukończone 70% gry (fully playable!). Funkcjonuje manager dźwięku (muzyka, sample). Potrzebujemy grafików do stworzenia: - map (teren, obiekty, przeszkody itp.) - broni - bonusów - HUD - robali (animacja, cienie) - gracza (animacja, cienie) - FX (pociski, particles) Osoby, których szukamy muszą odznaczać się ogromnym zapałem, także umiejętnościami odnośnie tworzenia grafiki komputerowej (przypominam, że gra jest 2D). Dodatkowym atutem jest doświadczenie przy tworzeniu grafiki do podobnych projektów. Projekt, jak już wspomniałem, ma charakter niekomercyjny, jednakże nie wykluczamy podjęcia dalszej współpracy przy tworzeniu ewentualnej produkcji komercyjnej. Zainteresowani graficy proszeni są o przesłanie próbki swoich umiejętności oraz informacje o sobie pod adres: [email protected]
Rekomendowane odpowiedzi