Mruczek Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 Czy mozecie mi podac jakies wskazowki albo rady, poniewaz modeluje pewien model auta,a jedyne materialy jakie zdobylem to jego zdjecia (bok,przod,gora) oczywiscie w perspektywie.W maxie oczywiscie te widoki nie "kalibruja" sie ze soba,modelling jest bardzo trudny.Moze posiadacie jakies rady, co by tu zrobic zeby bylo latwiej :)
Gość t0mci0 Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 Kiedys mialem podobny przypadek z budynkiem... tylko z samochodem moze byc troszeczke trudniej... W jakims programie wektorowym (ilustrator, corel) obrysuj bok auta i zapomoca modyfikatorow lub perspektywy "wyprostuj ja" tak jak powinna byc. pozostalo wrzucenie "wektorowej" do maxa Mi z budynkiem sie udalo to i z samochodem powinno wyjsc
Marcin Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 poco rysować ? ;] mozesz spokojnie zrobic tak jak Bigleb radził w jednym wątku otwórz printy w Photoshopie menu Selection > Color Range > zaznacz wszystkie kontury > ok teraz weś selection tool > kliknij prawym na te zaznaczenie i stwórz path, pozniej tylko file > export > *.ai teraz mozesz to spokojnie do maxa importować i bedziesz miał spline`y, a z tym już łatwiej dopasować
Red-Bull Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Marcin mógłbyś podać linka bo szukałem i nie znalazłem, a z twojego opisu to nie moge nic wyciągnąć.
Hindus Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 otwórz zdjecie w photoshopie - skaluj, utwórz nowy layer, narysuj sobie kontury i zapisz nowy layer jako bitmape a juz najlepiej tak jak Marcin napisał to nic trudnego tylko musisz chciec.
Rekomendowane odpowiedzi