Skocz do zawartości

PolyModelling - blueprints w perspektywie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy mozecie mi podac jakies wskazowki albo rady, poniewaz modeluje pewien model auta,a jedyne materialy jakie zdobylem to jego zdjecia (bok,przod,gora) oczywiscie w perspektywie.W maxie oczywiscie te widoki nie "kalibruja" sie ze soba,modelling jest bardzo trudny.Moze posiadacie jakies rady, co by tu zrobic zeby bylo latwiej :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość t0mci0
Napisano

Kiedys mialem podobny przypadek z budynkiem... tylko z samochodem moze byc troszeczke trudniej...

W jakims programie wektorowym (ilustrator, corel) obrysuj bok auta i zapomoca modyfikatorow lub perspektywy "wyprostuj ja" tak jak powinna byc.

pozostalo wrzucenie "wektorowej" do maxa

Mi z budynkiem sie udalo to i z samochodem powinno wyjsc

Napisano

poco rysować ? ;]

 

mozesz spokojnie zrobic tak jak Bigleb radził w jednym wątku

 

otwórz printy w Photoshopie

 

menu Selection > Color Range > zaznacz wszystkie kontury > ok

 

teraz weś selection tool > kliknij prawym na te zaznaczenie i stwórz path, pozniej tylko file > export > *.ai

 

teraz mozesz to spokojnie do maxa importować i bedziesz miał spline`y, a z tym już łatwiej dopasować

Napisano

otwórz zdjecie w photoshopie - skaluj, utwórz nowy layer, narysuj sobie kontury i zapisz nowy layer jako bitmape a juz najlepiej tak jak Marcin napisał to nic trudnego tylko musisz chciec.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności