Napisano 18 Marzec 200619 l Po nie udanym dla mnie renderignu i czym gorsza straconym lekko czasie :) Stwierdzilem ze pojde w kierunku SF :) Bardzo lubie symulatory , ogolnie fan wszystkiego co powstalo od legenderango Frontier :) Na poczatek , moze stworze cos prostego. Jakis przytulny kokpit Prosze o ocene Jakis tam zarys zrobilem :) I jakis Cockpit :D
Napisano 18 Marzec 200619 l Calkiem fajnie sie to zapowiada. Podejrzewam, ze bedziesz dawal do tych modeli Smooth, a nawet jesli nie, to warto do ostrych krawedzi dodac lekki Bevel. Uzyskasz naturalnie zaokrglone krawedzie. Widze takze wiele w tych modelach "3-side polygons". Ja jestem zwolennikiem unikania ich poniewaz w niektorych przypadkach moga powodowac problemy(np. niechciane zakrzywienia powierzchni), na twoim miejscu pokusilbym sie o ich wyeliminowanie. Pozdrawiam.
Napisano 20 Marzec 200619 l Autor Dobra , stowrzylem ( przerobilem to z gry ) jakas siatke tego co bede robil :)
Napisano 21 Marzec 200619 l Autor Troszke ubolewam iz jest taki maly limit danych na zalaczniki ale praca w 50% skonczona , jakas tam tekstura nalozona , teraz jakies tlo i efekty swietlne
Napisano 3 Kwiecień 200619 l Autor Dobra , teraz potrzebuje pomocy :) Co ja mam zrobic :) ?? Jakich tekstur uzyc :) Bo albo jest za bardzo pastelowe ..... help
Napisano 3 Kwiecień 200619 l Autor Ladne to bedzie :) Ale naraziem pieta Achilesowa jest u mnie dobieranie tekstur :) Ktos ma jakis pomysl ??
Napisano 3 Kwiecień 200619 l Ładny modelik. Co do tekstur do weź coś podobnego do tego, co mają wiezowce. Może czarne aluminium czy coś podobnego.
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor Dobra , troche moj temat przespal sie i postanowilem zrobic z tego mecha , konstukacja taka sama lecz z mozliwoscia zamiany na "robota" Troszke kiepskie ujecie , ale chodzi o pokazanie miejsc gdzie on sie sklada:) http://vip.net.pl/~anen/5.JPG
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto