Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pewna animacje ktora przedstawia rozchodzace sie okregi wody (widok z gory) na powierzchni jest textura. chcialbym zeby falowala tylko textura bez widocznych fal. nie wiem czy dobrze wytlumaczylem.

w kazdym badz rodzaju chodzi mi o to zeby wylaczyc cienie rzucane w defalut light

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mam nadzieje ze teraz wszystko uda mi sie wytlumaczyc.

uzywam scanline\'a, mam tez V-ray\'a, w brazil wyskakuje mi blad.

Nie wazne

 

Chcialbym by cienie tych fali nie byly widoczne, i zeby widac bylo falowanie samej texturki.

 

 

anim.jpg

Napisano

hmm, boje sie ze self ilumination przeksztaci mi troche kolor. a mam scisle okreslony.

 

Jak renderuje we widoku view to nie widac co prawda fal ale nie textura nie faluje :(

 

Nie bardzo rozumiem 4 wskazowki.

Moglbys wytlumacyc konkretniej?

 

Aha i co do ripple to nalozylem na boxa o gestej siatce texture z diffuse z jpg.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności