klower Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Mam pewna animacje ktora przedstawia rozchodzace sie okregi wody (widok z gory) na powierzchni jest textura. chcialbym zeby falowala tylko textura bez widocznych fal. nie wiem czy dobrze wytlumaczylem. w kazdym badz rodzaju chodzi mi o to zeby wylaczyc cienie rzucane w defalut light
klower Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 mam nadzieje ze teraz wszystko uda mi sie wytlumaczyc. uzywam scanline\'a, mam tez V-ray\'a, w brazil wyskakuje mi blad. Nie wazne Chcialbym by cienie tych fali nie byly widoczne, i zeby widac bylo falowanie samej texturki.
Dr. eA Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Mozesz dac self-illumination tekstury na 100%
klower Napisano 12 Sierpień 2003 Autor Napisano 12 Sierpień 2003 hmm, boje sie ze self ilumination przeksztaci mi troche kolor. a mam scisle okreslony. Jak renderuje we widoku view to nie widac co prawda fal ale nie textura nie faluje :( Nie bardzo rozumiem 4 wskazowki. Moglbys wytlumacyc konkretniej? Aha i co do ripple to nalozylem na boxa o gestej siatce texture z diffuse z jpg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się