Napisano 24 Marzec 200619 l Mam sobie model butelki. Wstawiam na scenę obiect typu Bomb (Space Warps --> z rolety wybieraj Geometric/Deformable -->Bomb). Bomba ma siłę 100. Ustawiona jest w samym środku objektu (butelki). Detonacja jest ustawiona na -100 a jak się poruszam po pasku z klatkami to w każdej nie ma wybuchu, ciągle jest cała nie rozwalona butelka (przy słabszych parametrach też jest całość butelki). Korzystam z 3D max 7.
Napisano 24 Marzec 200619 l polączyles butelke z bomba ?? przy pomocy narzedzia bind to space warp ??
Napisano 24 Marzec 200619 l Oprócz uzycia "Bind to Space Warp" radzę też zmnienić wartość detonation - służy od do tego, by okreslić w której klatce rozpocznie się wybuch. Siła też pewnie mniejsza będzie potrzebna.
Napisano 25 Marzec 200619 l Autor Dobra, ale powiedzcie mi jak to się klika, gdzie i jak. Znalazłem jakąś ikonkę Bind To Space Warps, ale klikam na nią, i co dalej? Klikam na bombę i na butelkę, ale nie chce mi się nic łączyć. Pomóżcie.
Napisano 25 Marzec 200619 l czapka28 -> rpzeciągnij z space warpa na obiekt mając włączoną opcję bind to space warp
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto