czapka28 Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Mam sobie model butelki. Wstawiam na scenę obiect typu Bomb (Space Warps --> z rolety wybieraj Geometric/Deformable -->Bomb). Bomba ma siłę 100. Ustawiona jest w samym środku objektu (butelki). Detonacja jest ustawiona na -100 a jak się poruszam po pasku z klatkami to w każdej nie ma wybuchu, ciągle jest cała nie rozwalona butelka (przy słabszych parametrach też jest całość butelki). Korzystam z 3D max 7.
sanki Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 polączyles butelke z bomba ?? przy pomocy narzedzia bind to space warp ??
Jaros Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Oprócz uzycia "Bind to Space Warp" radzę też zmnienić wartość detonation - służy od do tego, by okreslić w której klatce rozpocznie się wybuch. Siła też pewnie mniejsza będzie potrzebna.
czapka28 Napisano 25 Marzec 2006 Autor Napisano 25 Marzec 2006 Dobra, ale powiedzcie mi jak to się klika, gdzie i jak. Znalazłem jakąś ikonkę Bind To Space Warps, ale klikam na nią, i co dalej? Klikam na bombę i na butelkę, ale nie chce mi się nic łączyć. Pomóżcie.
Leru Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 czapka28 -> rpzeciągnij z space warpa na obiekt mając włączoną opcję bind to space warp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się