Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam sobie model butelki. Wstawiam na scenę obiect typu Bomb (Space Warps --> z rolety wybieraj Geometric/Deformable -->Bomb). Bomba ma siłę 100. Ustawiona jest w samym środku objektu (butelki). Detonacja jest ustawiona na -100 a jak się poruszam po pasku z klatkami to w każdej nie ma wybuchu, ciągle jest cała nie rozwalona butelka (przy słabszych parametrach też jest całość butelki). Korzystam z 3D max 7.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Oprócz uzycia "Bind to Space Warp" radzę też zmnienić wartość detonation - służy od do tego, by okreslić w której klatce rozpocznie się wybuch. Siła też pewnie mniejsza będzie potrzebna.

Napisano

Dobra, ale powiedzcie mi jak to się klika, gdzie i jak. Znalazłem jakąś ikonkę Bind To Space Warps, ale klikam na nią, i co dalej? Klikam na bombę i na butelkę, ale nie chce mi się nic łączyć. Pomóżcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności