_LoGaN_ Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Czesc Mam kilka pytan zwiazanych z tym modifierem : 1. wymodelowalem sobie glowe, nastepnie stworzylem klon w ktoreym zminiloem oko z otwartego na zamkniete. wszystko dziala OK tyle tylko ze teraz chce stworzyc 2gi klon z drugim okiem zamknietym, jak moge obrocic pierwszy klon zebym nie musial modelowac jeszcze raz tego samego z prawym okiem ?? 2. Jezeli mam wymodelowana cala postac wlacznie z glowa a chce zmorphowac tylko glowe, jak to zrobic zeby nie trzeba bylo tworzyc klona calej postaci a tylko glowy ?? 3. czy istnieje mozliwosc zeby podczas morphowania vertexy nie szly po lini prostej od punktu A do B a na pszyklad po lekkim luku (jak wiemy np. oczy sa okragle) z gory wielkie dzieki za odpowiedz.. pozdro for all.
Jaros Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 1. Skopiuj i zrób odbicie lustrzane 2. http://67.15.36.49/team/Tutorials/bodyhead/headbodyattach_1.asp 3. Chyba musisz po prostu zrobić kilka faz pośrednich.
_LoGaN_ Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 no wlasnie odbicie nie dziala, i to jest moj problem ... :(
Rekomendowane odpowiedzi