smiler Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Witam. Mam pewne pytanko. Czy znacie może jakiś dobry sposób na stworzenie terenu? Ja już robiłem różne próby za pomocą map i displacement, wszystko jest fajnie tylko jest mało detali i nie wiem czy może źle robię te mapki, może macie jakiś link do tutoriala albo do jakiś przykładów. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam. Ps. Tutaj są screeny z tutoriali dla Maya i tutaj te tereny są własnie bardzo dobre i o co ś takiego mi chodzi:) http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/eha04.html
Jaros Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Dużo detali = bardzo gęsta siatka + mapy nierówności.
xeav Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Możesz również zrobić sculpt toolem. EditPolyons>sculpt
thud Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 jest tez swietny plugin (chyba tylko pod maxa ale pewny nie jestem czy tylko) - Dreamscape, ale nie darmowy :)
vv3k70r Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 potrzebujesz trzech podobnych terenow :) jeden odlegly, sredniniedokladny :) ladnie narysowany drugi posredni z wieksza iloscia namalowanych szczegolow trzeci precyzyny gdzie elementy terenu beda mialy wlasna siatke :) przypominam ze to trzeba umiec zaplanowac, co sie bedzie ogladac, jesli chcesz zrobic wszystko dokladnie to potrzebujesz czasu, cierpliwosci, mocy, a na konei po zlozeniu animacji dowiesz sie ze tego wszystkiego nie widac :)
Rekomendowane odpowiedzi