smiler Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 Witam. Mam pewne pytanko. Czy znacie może jakiś dobry sposób na stworzenie terenu? Ja już robiłem różne próby za pomocą map i displacement, wszystko jest fajnie tylko jest mało detali i nie wiem czy może źle robię te mapki, może macie jakiś link do tutoriala albo do jakiś przykładów. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam. Ps. Tutaj są screeny z tutoriali dla Maya i tutaj te tereny są własnie bardzo dobre i o co ś takiego mi chodzi:) http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/eha04.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaros Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 Dużo detali = bardzo gęsta siatka + mapy nierówności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 Możesz również zrobić sculpt toolem. EditPolyons>sculpt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 jest tez swietny plugin (chyba tylko pod maxa ale pewny nie jestem czy tylko) - Dreamscape, ale nie darmowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrazZ Napisano 29 Marzec 2006 Share Napisano 29 Marzec 2006 mozna rowniez noisem :P:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 29 Marzec 2006 Share Napisano 29 Marzec 2006 potrzebujesz trzech podobnych terenow :) jeden odlegly, sredniniedokladny :) ladnie narysowany drugi posredni z wieksza iloscia namalowanych szczegolow trzeci precyzyny gdzie elementy terenu beda mialy wlasna siatke :) przypominam ze to trzeba umiec zaplanowac, co sie bedzie ogladac, jesli chcesz zrobic wszystko dokladnie to potrzebujesz czasu, cierpliwosci, mocy, a na konei po zlozeniu animacji dowiesz sie ze tego wszystkiego nie widac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi