Gość Tur Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy był już temat traktujący o takiej sprawie. Mam takie pytanie: czy jest możliwa łatwa animacja wielonogich 'stworow' (np. pająkow) za pomocą samego li tylko bipeda, bez dołączania obiektow 'bones'? Albo inaczej - czy można jednemu bipedowi 'pomnożyć' nogi? Kombinowałem trochę wydłużając palce u stop żeby zasymulować odnoża pająka, ale nie sądzę, żeby było to dobre rozwiązanie... Z gory thx, pozdrawiam
kannu Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 serwusik :) pomocny moze sie okazac CAT - to osobny plugin pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Gość Tur Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 dzięx, właśnie zasysam demko (oby to nie był trial) ;] Z drugiej strony doszedłem już do wniosku, że zrobię kombinację biped na korpus + bones na kończyny. Jeśli dobrze się ustawi solvery to animacja idzie całkiem znośnie. Poza tym to projekt do gry komputerowej i nie sądzę, że nasz engine będzie w stanie pociągnąć CAT'a. Ale wielkie dzięki za info o sofcie, z maxem mam już trochę doświadczenia, ale jeśli chodzi o scenę i soft to jestem początkujący :) Przyjżę się temu pluginowi dokładniej. OK, widziałem to. Łooooooł, ten soft wymiata! :P Bipedy wysiadają i idą się powiesić! Szkoda, że to trial i biedne żuczki muszą trenować na czarno (hyhy, nie żebym coś sugerował ;]).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się