Napisano 2 Kwiecień 200619 l Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy był już temat traktujący o takiej sprawie. Mam takie pytanie: czy jest możliwa łatwa animacja wielonogich 'stworow' (np. pająkow) za pomocą samego li tylko bipeda, bez dołączania obiektow 'bones'? Albo inaczej - czy można jednemu bipedowi 'pomnożyć' nogi? Kombinowałem trochę wydłużając palce u stop żeby zasymulować odnoża pająka, ale nie sądzę, żeby było to dobre rozwiązanie... Z gory thx, pozdrawiam
Napisano 2 Kwiecień 200619 l serwusik :) pomocny moze sie okazac CAT - to osobny plugin pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 3 Kwiecień 200619 l dzięx, właśnie zasysam demko (oby to nie był trial) ;] Z drugiej strony doszedłem już do wniosku, że zrobię kombinację biped na korpus + bones na kończyny. Jeśli dobrze się ustawi solvery to animacja idzie całkiem znośnie. Poza tym to projekt do gry komputerowej i nie sądzę, że nasz engine będzie w stanie pociągnąć CAT'a. Ale wielkie dzięki za info o sofcie, z maxem mam już trochę doświadczenia, ale jeśli chodzi o scenę i soft to jestem początkujący :) Przyjżę się temu pluginowi dokładniej. OK, widziałem to. Łooooooł, ten soft wymiata! :P Bipedy wysiadają i idą się powiesić! Szkoda, że to trial i biedne żuczki muszą trenować na czarno (hyhy, nie żebym coś sugerował ;]).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto