Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy był już temat traktujący o takiej sprawie.

 

Mam takie pytanie: czy jest możliwa łatwa animacja wielonogich 'stworow' (np. pająkow) za pomocą samego li tylko bipeda, bez dołączania obiektow 'bones'? Albo inaczej - czy można jednemu bipedowi 'pomnożyć' nogi? Kombinowałem trochę wydłużając palce u stop żeby zasymulować odnoża pająka, ale nie sądzę, żeby było to dobre rozwiązanie...

 

Z gory thx,

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 719
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

serwusik :)

pomocny moze sie okazac CAT - to osobny plugin

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

dzięx, właśnie zasysam demko (oby to nie był trial) ;]

 

Z drugiej strony doszedłem już do wniosku, że zrobię kombinację biped na korpus + bones na kończyny. Jeśli dobrze się ustawi solvery to animacja idzie całkiem znośnie. Poza tym to projekt do gry komputerowej i nie sądzę, że nasz engine będzie w stanie pociągnąć CAT'a.

 

Ale wielkie dzięki za info o sofcie, z maxem mam już trochę doświadczenia, ale jeśli chodzi o scenę i soft to jestem początkujący :) Przyjżę się temu pluginowi dokładniej.

 

OK, widziałem to.

Łooooooł, ten soft wymiata! :P Bipedy wysiadają i idą się powiesić! Szkoda, że to trial i biedne żuczki muszą trenować na czarno (hyhy, nie żebym coś sugerował ;]).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności