Rasiu Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 Mam problem, nie wiem jak otrzymac bufor głebokości dla renderowanej sceny, w 3d Maxie 7 jest opcja renderingu "Z depth" ale zwraca mi czarne tło...jestem totalnym noobem jesli chodzi o 3d Maxa , ucze się go dopiero, jeśli ktoś mógłby mi w tym pomóc byłbym wdzięczny
kannu Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 serwusik :) zawsze możesz też zapisać klatkę do formatu pfr, lub .rla - a w opcjach (uaktywniają sie, gdy wybierasz taki format) zaznaczasz, ze chcesz miec tam Z bufor. Wtedy taka, zrederowana klatka ma juz w sobie zapisany Zbufor - i np. w Digital Fusion mozesz dodawać i zmieniać DOF w czasie rzeczywistym :) A odnośnie Twojego pytania , to pomajstruj z minimalnym i maksymalnym zakresem Z-depth-a w maxie - to sie ustawia. (widocznie masz ustawione za małe , lub z duże w stosunku do swojej sceny). pozdrawiam i zycze powodzneia :)
Rasiu Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 Witam ponownie, jak już mówilem jestem początkującym w 3d maxie, mam następujące pytanie: jak exportowac bufor głębokości zapisany w formacie rle do np. matlaba? piszę program używający trójwymiarowego warpingu i renderingu bazującego na obrazach, więc dla jakiejś trójwymiarowej sceny potrzebuje kilku tzw image cubes (sześciany obrazów) a do stworzenia jednego potrzebuje 6 obrazów z głębokością...aby je otrzymac w świecie realnym musialbym dysponowac skanerem laserowym...ktorym nie dysponuje:), pozostaje mi wiec wygenerowanie wlasnej sceny w 3d maxie i obróbka obrazów...z góry dziękuję za odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się