Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Czy macie jakieś poray jak można to zrobić w mentalu? mam szklankę wodę, cylinder-tabletkę, potrzebuję efektu buzowania, pęcherzyków powietrza w wodze zmieniających się w czasie. wstępnie próbowałem przez particle: spraye i inne ale nie wychodzi za dobrze, co moglibyście mi zasugerować ?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zaznaczyć grne vertexy płyny i przypisać im animowanego noisa. Do środka wrzucić jakiś particle flow. Albo jakieś kulki animowane do góry z booleanem że niby powietrze.

Napisano

W załączniku masz scenkę do maxa8. W particle view jest wszystko jasne (tak mi się zdaje ;) ). Tabletka się nie rusza ale dla zachowania realizmu można ją zanimować.

 

pozdrawiam

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności