Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Czy macie jakieś poray jak można to zrobić w mentalu? mam szklankę wodę, cylinder-tabletkę, potrzebuję efektu buzowania, pęcherzyków powietrza w wodze zmieniających się w czasie. wstępnie próbowałem przez particle: spraye i inne ale nie wychodzi za dobrze, co moglibyście mi zasugerować ?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 734
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zaznaczyć grne vertexy płyny i przypisać im animowanego noisa. Do środka wrzucić jakiś particle flow. Albo jakieś kulki animowane do góry z booleanem że niby powietrze.

Napisano

W załączniku masz scenkę do maxa8. W particle view jest wszystko jasne (tak mi się zdaje ;) ). Tabletka się nie rusza ale dla zachowania realizmu można ją zanimować.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności