Napisano 9 Kwiecień 200619 l Witam Czy macie jakieś poray jak można to zrobić w mentalu? mam szklankę wodę, cylinder-tabletkę, potrzebuję efektu buzowania, pęcherzyków powietrza w wodze zmieniających się w czasie. wstępnie próbowałem przez particle: spraye i inne ale nie wychodzi za dobrze, co moglibyście mi zasugerować ? pozdrawiam
Napisano 9 Kwiecień 200619 l Możesz zaznaczyć grne vertexy płyny i przypisać im animowanego noisa. Do środka wrzucić jakiś particle flow. Albo jakieś kulki animowane do góry z booleanem że niby powietrze.
Napisano 9 Kwiecień 200619 l W załączniku masz scenkę do maxa8. W particle view jest wszystko jasne (tak mi się zdaje ;) ). Tabletka się nie rusza ale dla zachowania realizmu można ją zanimować. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto