novice_user Napisano 9 Kwiecień 2006 Share Napisano 9 Kwiecień 2006 Witam Czy macie jakieś poray jak można to zrobić w mentalu? mam szklankę wodę, cylinder-tabletkę, potrzebuję efektu buzowania, pęcherzyków powietrza w wodze zmieniających się w czasie. wstępnie próbowałem przez particle: spraye i inne ale nie wychodzi za dobrze, co moglibyście mi zasugerować ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 9 Kwiecień 2006 Share Napisano 9 Kwiecień 2006 Możesz zaznaczyć grne vertexy płyny i przypisać im animowanego noisa. Do środka wrzucić jakiś particle flow. Albo jakieś kulki animowane do góry z booleanem że niby powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 9 Kwiecień 2006 Share Napisano 9 Kwiecień 2006 W załączniku masz scenkę do maxa8. W particle view jest wszystko jasne (tak mi się zdaje ;) ). Tabletka się nie rusza ale dla zachowania realizmu można ją zanimować. pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novice_user Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2006 Dzięki ! Wyszło bardzo dobrze Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się