Jump to content

Bitwa 2D: Obcy (Labirynt)


Leru
 Share

Recommended Posts

O konkursie

 

To kolejny konkurs o troche odmiennej formie niż dotychczas. Dajemy Wam możliwość pewnego wyboru i dodatkową szansę. Wspólnie z wydanictwem Labirynt proponujemy Wam kilka tematów do wyboru. Jest to równoległy konkurs do konkursy "Obcy" organizowanego właśnie przez to wydawnictwo. Szczegóły pod tym adresem: labiryntboox.pl/s/konkurs_obcy/

 

Dlaczego konkurs równoległy?

 

To od Was zależy czy startujecie w konkursie i decydujecie sie na wystawienie pracy pod ocenę tylko Jury Max3D.pl, czy dodatkowo chcecie, aby praca wzięła udział również w konkursie Labirynt w którym możecie wygrać nagrody pieniężne oraz możliwośc swoich publikacji w albumach tego wydawnictwa.

 

W przypadku gdy chcecie, aby Wasza praca dodatkowo wzięła udział w konkursie Labirynt musicie spełnić wymogi i zaakceptować regulamin znajdujący się pod adresem: labiryntboox.pl/s/konkurs_obcy/

 

Opublikowana praca tylko i wyłącznie na forum Max3D.pl, weźmie udział w konkursie Bitwa2D na zasadach na jakich organizowane były poprzednie bitwy i nie zostanie uwzględniona przez Labirynt.

 

Jedna praca, a wygrana może być podwójna, ponieważ możecie zgłaszać te same prace do dwóch konkursów. Wyniki ogłoszone przez Jury Max3D.pl oraz Labirynt zostaną ogłoszone osobno i będą niezależne.

 

Szczegóły konkursu wydawnictwa Labirny, nagrody, regulamin oraz formularz znajdziecie pod adresem:

labiryntboox.pl/s/konkurs_obcy/

 

 

 

Jak zgłosić pracę do konkursu Bitwa2D na Max3D.pl?

 

Aby móc uczestniczyć w Bitwie musisz mięć swoje konto na forum, w tym celu wejdźcie na forum, skorzystajcie z opcji stworzenia nowego użytkownika (http://www.max3d.pl/forum/register.php). Po czym w katalogu Bitwa skorzystajcie z opcji dodaj nowy temat.

 

 

Temat wpiszcie zgodnie ze schematem:

 

Wybrany temat: "Tytuł swojej pracy"

 

Do wyboru dajemy Wam 4 tematy wspólne z wydawnictwem Labirynt:

 

1. Inny świat

2. Kontakt

3. Obcy wśród nas

4. Obce technologie.

 

W trakcie realizacji swojego projektu powiniście dodawać możliwie dużo obrazów z postępu pracy.

Możecie skorzystać z jednej z dwóch dostępnych metod zamieszczania swojego postępu:

- Attach (dostępna na dole panelu tworzenia tematu/odpowiedzi)

- Link (Ikonka gór w tymże panelu).

 

Pamiętajcie o nie przekraczaniu 80 KB przy korzystaniu z Attach. Oczywiście jeśli nie można utworzyć pliku bez widocznych zniekształceń wprowadzonych przez algorytm kompresji wtedy korzystajcie z metody Link. Umieszczajcie prace na jakimś darmowym FTP. Założenie takiego konta zajmuje nie więcej niż 5 min. (z zegarkiem w ręku), a ogranicza się do założenia e-maila i rozszerzenia jego o konto FTP.

 

Taka ofertę ma np. onet. Po założeniu takiego konta dostajecie kilka MB do użytkowania. Potem możecie tam umieszczać pliki praktycznie bez ograniczeń, a w swojej bitwie dodawać ich URL. Baza linków do darmowych serwerów znajduje się w tym miejscu: darmowe serwery.

 

Zachęcamy również do korzystania z serwisu imageshack.us

 

W razie wątpliwości pytania można kierować do prowadzącego bitwy lub zadać je w temacie "propozycje przyszłych tematów / uwagi".

 

Regulamin:

 

Celem tej edycji jest stworzenie pojedynczej ilustracji przedstawiającej Wasze własne spojrzenie na temat. W konkursie mogą brać udział zarówno pojedynczy graficy jak i zdeklarowane zespoły. Ze względu na długi czas przeznaczony na Bitwę jak i charakterystykę tematu wszystkie prace będą oceniane w ten sam sposób. Wszystkie projekty musza być prowadzone na forum w zakładce z tematem odpowiadającym wybranemu przez użytkownika.

 

Zaleca się także możliwie częste aktualizacje prezentujące postępy w pracy (szkice, pomysły, referencje etc.)

 

W prowadzonej Bitwie w pierwszym poscie należy umieścić króciutki tekst który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny. Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako tekstury, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku polskim jak i angielskim. W razie nie znajomości tego języka wystarczy go napisać w języku polskim i poinformować o tym moderatora Bitwy, a tekst zostanie przetłumaczony na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej Bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumacza).

 

Do konkursu może przystąpić każdy. Zgłoszenie może nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem procesu nominacji.

 

Proces ten wyłoni prace, które wezmą udział w ścisłym finale.

 

Po nominacjach każdy może kontynuować swój projekt.

 

Prace musza być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej uprzedzony i dostanie czas na zmianę pracy).

 

Prace można wykonywać dowolnie wybraną przez siebie techniką 2D. Ze wzlgędu na nietypowy charakter tej edycji należy również umieścić informację o tym, jaką techniką była praca robiona (czy to tradycyjnymi czy to cyfrowymi). Konieczne jest to do odpowiedniej kwalifikacji pracy na końcu tej edycji Bitwy oraz przy ewentualnym umieszczaniu jej w albumie wydanictwa Labirynt.

 

Autorzy przystępując do konkursu wyrażają zgodę na ewentualne wykorzystanie prac przez sponsorów oraz organizatorów w celach marketingowych (np. strony sponsorów, ulotki, reklamy).

 

Prezentowane prace powinny być nowe, zabronione jest wystawianie do konkursu prac publikowanych wcześniej na łamach innych serwisów czy biorących wcześniej udział w innych konkursach.

 

Administratorzy serwisu Max3D.pl zastrzegają sobie prawo do usuwania wątków jeśli nie są one zgodne z przyjętym prawem obowiązującym w Polsce, są świadomym bądź niezamierzonym działaniem przeciwko osobom trzecim lub działają na szkodę serwisu.

 

Nagrody:

 

Nagrody w tej edycji zależą od drogi, którą wybierzecie startując w konkursie. Zgłaszając pracę do konkurusu Labirynt macie szansę na publikację swoich prac na łamach albumów "Obcy", które zostaną wydane przez Labirynt.

 

Nagrodami również będą albumy tego wydawnictwa (dla pierwszych trzech miejsc, niezależnie od sposobu tworzenia prac).

 

Każda osoba, której praca zostanie wybrana w swojej kategorii do publikacji bierze również udział w konkursie wydawnictwa gdzie główną nagrodą jest 500zł.

 

Więcej: labiryntboox.pl/s/konkurs_obcy/

 

 

 

Nagrodzeni przez Jury serwisu Max3D.pl otrzymają albumy "Black and White Antologia nr1" oraz kalendarze serwisu Eastern Frontline.

 

Dodatkowo zwycięzkie prace zostaną opublikowane na łamach Max3D.pl w galerii zwycięzców.

 

 

 

Terminy konkursu Max3D.pl:

 

11.04.2006 - rozpoczęcie Bitwy

 

20.05.2006 - z wątków uczestników zostanie pobrany plik prezentujący aktualny stan pracy i grono moderatorów przyzna nominacje w ilości zależnej od poziomu prac.

 

Lista osób nominowanych zostanie ogłoszona w ciągu tygodnia, a czas pozostały do zamknięcia konkursu będzie można wykorzystać na dopieszczenie swojej pracy.

 

25.05.2006 - termin zamknięcia tej edycji. Nominowane prace trafią do jury wydawnictwa Labirynt i w ciągu 3 tygodni na stronie http://www.max3d.pl oraz zostaną ogłoszone wyniki.

 

W przypadku wzięcia udziału również w konkursie Wydawnictwa Labirynt nieprzekraczalny termin przyjmowania prac upływa 30 maja 2006.

 

 

 

Grand Prix. Jest to główna nagroda. Praca autora zostaje dodana do

specjalnej galerii (zwycięzców).

 

Dwa wyróżnienia. Są to odpowiedniki dwóch kolejnych miejsc. Prace autorów są umieszczane w galerii zwycięzców jako prace wyróżnione.

 

Dodatkowo po zamknięciu Bitwy, równolegle z odbywającym się głosowaniem jury, na forum zostanie utworzona sonda, w której użytkownicy będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszą prace (spośród nominowanych) tym samym wręczając nagrodę publiczności.

 

Zespół zamjujący się Bitwą:

 

- Piotr Suchodolski (Leru) - organizacja konkursu oraz nagród, prowadzenie Bitwy, kontakt z jury

- Tomasz Szkodziński (Leander) - przygotowanie panelu jury

- Adrian Kajda (adek)

 

oraz zespół moderatorów max3d.pl

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy