Skocz do zawartości

Daylight i tekstury


Rekomendowane odpowiedzi

Gość spenalzo
Napisano

Hej, witam na forum!

Mam takie oto pytania:

 

1. czy da sie ustawic w 3ds5 zeby tekstura nakladana na obiekt (poprzez material library) nie byla rozciagana?

 

2. w jaki sposób zaimportowac teksture z pliku zewnetrznego, np. jpg?

 

3. Czy jest gdzies jakis tutorial po polsku (najlepiej) który objasnia jak zrobic system Daylight? Bo jak robic tak jak jest w manualu 3ds to wszystkie kolory sa przepalone do bialego.

 

Pozdrawiam

 

[Edited on 17-8-2003 by spenalzo]

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. przypisujesz modyfikator UVW Map i robisz bitmap fit podajesz mape i masz.

 

2. nie bardzo rozumiem, ale mysle ze chodzi ci o kanal difuse. Robisz to tak. bierzesz nowy material wchodzisz w zakladke maps i tam kolasz po prawej stronie na przycisk NONE i wybierasz bitmap. i masz

 

3. nie spotaklem sie dotychczas po polsku.

Gość spenalzo
Napisano

Dzięki za odpowiedź.

 

Originally posted by klower

2. nie bardzo rozumiem, ale mysle ze chodzi ci o kanal difuse. Robisz to tak. bierzesz nowy material wchodzisz w zakladke maps i tam kolasz po prawej stronie na przycisk NONE i wybierasz bitmap. i masz

Naciskam przycisk none, ale mogę wybrać tylko gotowe biblioteki, a ja chcę z pliku .jpg lub .bmp

Gość spenalzo
Napisano
Originally posted by klower

moze to Ci wyjasni:

Dzieki.

Jak to mówia: jeden obraz jest wart 1000 slów :-)

 

[Edited on 21-8-2003 by spenalzo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności