Gość spenalzo Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 Hej, witam na forum! Mam takie oto pytania: 1. czy da sie ustawic w 3ds5 zeby tekstura nakladana na obiekt (poprzez material library) nie byla rozciagana? 2. w jaki sposób zaimportowac teksture z pliku zewnetrznego, np. jpg? 3. Czy jest gdzies jakis tutorial po polsku (najlepiej) który objasnia jak zrobic system Daylight? Bo jak robic tak jak jest w manualu 3ds to wszystkie kolory sa przepalone do bialego. Pozdrawiam [Edited on 17-8-2003 by spenalzo]
klower Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 1. przypisujesz modyfikator UVW Map i robisz bitmap fit podajesz mape i masz. 2. nie bardzo rozumiem, ale mysle ze chodzi ci o kanal difuse. Robisz to tak. bierzesz nowy material wchodzisz w zakladke maps i tam kolasz po prawej stronie na przycisk NONE i wybierasz bitmap. i masz 3. nie spotaklem sie dotychczas po polsku.
Gość spenalzo Napisano 20 Sierpień 2003 Napisano 20 Sierpień 2003 Dzięki za odpowiedź. Originally posted by klower 2. nie bardzo rozumiem, ale mysle ze chodzi ci o kanal difuse. Robisz to tak. bierzesz nowy material wchodzisz w zakladke maps i tam kolasz po prawej stronie na przycisk NONE i wybierasz bitmap. i masz Naciskam przycisk none, ale mogę wybrać tylko gotowe biblioteki, a ja chcę z pliku .jpg lub .bmp
Gość spenalzo Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Originally posted by klower moze to Ci wyjasni: Dzieki. Jak to mówia: jeden obraz jest wart 1000 slów :-) [Edited on 21-8-2003 by spenalzo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się