allied Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 witam. robie taki oto czolg. z tego wzgledu, ze ucze sie, prosze o uwagi i podpowiedzi. co jakis czas bede dodawal nowe obrazki tutaj jedna z fotek
piksar Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 narazie bardzo fajnie, szczegółowo, ile to ma poly ?
Gedeon Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Dobrze. Widzę, że robisz powoli i starannie co widać na renderze. Pozdroo.
Gedeon Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Dobrze. Widzę, że się starasz bo praca jest staranna i estetyczna. 4+
Adek_CG Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 fajny czolg, widac dbalosc o sczegoly, pokaz siatke i model bez mesh smooth
allied Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 siatka przeceiz nie dawalem mesh smooth ;/
Aust Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Yes, yes, yes wreszcie, już od dawna na tym forum nie było porządnego czołgu (po za moim oczywiście;]) a tu proszę ślicznota zarazie. Zawsze mi się podobał ten czołg pierwszy raz zobaczyłem go w jednym z filmów z Indianą Jonesem. A właśnie po co w czołgu MS? Znaczy można ale to komp obciąża strasznie, a czołgi są i tak kanciaste i efektów MS raczej nie widać. Czym renderowałeś jeśli można spytać bo bardzo ładnie;)
Adek_CG Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 ok, spoko poprostu myslalem ze na niektorych elementach jest ms
allied Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 ja renderuje zwyklym scanlinem :(, bo 1) nie wiem skad wziasc pelna wersje jakiegos rendera, poza kupnem, 2) dema sa do niczego
wrzecionek Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 fajny czołg i widze dużo szczegółów allied możesz używać mental raya . Aust twój czołg stoji jeszcze w warsztacie i od dłuższego czasu nic nowego nie pokazałeś. Czekam na jakieś updaty ze strony obydwu.
allied Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 praca trwa, niedlugo dam render kolejny, a tymczasem zastanawiam sie jak ta pracka bedzie wygladac. mysle ze na pewno czolg bedzie na tle zdjecia. tlyko mam problem, nie moge znalezc zadnego dobrego. jedyne ktore znalazlem to to: jak widac nie bedzie to zbyt pasowalo. mam wiec prosbe - jakby ktos znalazl zdjecie gdzie pasowaloby umieszczenie czolgu z I wś prosilbym o link. pzdr
Matchias Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Kolejny czołgowy maniak:) witam w klubie
FF Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Trudno ocenić jeżeli, dałeś jakiegoś kloca zamiast czołgu. Jak dla mnie to zdjęcie sie nadaje.
Kazan_HB Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Zdjecie sie nadaje, ale przydalo by sie je "poprawic" dodac dymy, kratery po wybuchach itp. I wojna swiatowa, rozgrywala sie w okopach. A czolgi mialy wlasnie przelamac umocnione pozycje nieprzyjaciela. Na ktoryms z filmow dokumentalnych jest fajne ujecie czolgu ktory pokonuje jakis pagorek. Wyglada jakby czolg mial wjechac w kamere...
Adek_CG Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 no bardzo ladnie, mi sie ten czolg bardzo podoba, czekam na wiecej :)
Aust Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 Świetna robota masz zajedobre tampo, jeszcze troche i zacznie się dla ciebie piekło texturowania :D Ja taż dzisiaj dam updejta propo swego tigriska ;]
Valery Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 faktycznie ładny czołg, nie ma się do czego przyczepić. również ładnie wyrenderowany. czy można prosić o ustawienia rendera? bo też własnie robie coś czołgopodobnego tylko mniejszego kalibru (tankietka TKS) i chciałby to w ten sposób wyrenderować
allied Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 renderuje scanlinem, z filtrem blend o niewielkiej wartosci, texturowania tez sie boje
allied Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 model powoli koncze, ale nie wiem jakich ustawien uzyc na material, tzn najlepiej jaki typ itd, poradzicie cos? dobra kolejne pytanie;/ dodalem do textury bump mape i dlaczego powstalo taki cos? oczywiscie tak ejst tlyko gdy scena jest oswietlona skylightem
allied Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 modelu jeszcze nie skonczylem ale zrobilem na probe texture
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się