Napisano 18 Sierpień 200321 l pytanko wyglada tak: wiem ze przed animacja robi sie cos co znacznie prztspiesza anomowaniw (np arhitektury) dokladnie chodzi mi o to ze majac np domek slada sie on z wielu \"klockow\" czy wystarczy union aby renderin poszedl szybciej?? cos gdzies kiedus slyszalem chyba o coolpase czy jakos tam, czy to cos moze miec wplyw???
Napisano 29 Sierpień 200321 l generalnie zasada jest taka, że należy usunąć niepotrzebne ścianki a nie łączyć objekty. Dlatego, że w teorii renderer maxa nie liczy nie widocznych ścianek to jednak przy użyciu Global Illumination mają one wpływ na obliczenia ruchu fotonów. Najlepiej jednak od początku tworzyć objekty, które nie będą skomplikowane, oraz starać się używać shaderów a nie bitmap jako tekstur... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto