wizz Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 witam znowu :) popaczcie na screena w załączniku, kuleczka to obiekt soft body dwa boxy rigid body no i nie wiem czemu kulka spadając nie odbija sie idealnie od powierzchni tylko ponad nią. Myślałem ze ustawienie Simulation Geometry coś pomoze , próbowałem róznych mozliwości i sie nie udało. Co z tym zrobić ?
Hindus Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 gdzies musi byc parametr typu collision tolerance odpowiedzialny za dokładnosc :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=20304&highlight=Tolerance Poszukaj o tym na forum bo w poźniejszych wersjach maxa było z tym jakos innaczej.
vv3k70r Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 a czi przypadkiem nie odbijaja sie building boxy a nie geometria? na duzej toerancji to tak wychodzi, na malej to wychodzi powoli :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się