Napisano 25 Kwiecień 200619 l witam znowu :) popaczcie na screena w załączniku, kuleczka to obiekt soft body dwa boxy rigid body no i nie wiem czemu kulka spadając nie odbija sie idealnie od powierzchni tylko ponad nią. Myślałem ze ustawienie Simulation Geometry coś pomoze , próbowałem róznych mozliwości i sie nie udało. Co z tym zrobić ?
Napisano 25 Kwiecień 200619 l gdzies musi byc parametr typu collision tolerance odpowiedzialny za dokładnosc :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=20304&highlight=Tolerance Poszukaj o tym na forum bo w poźniejszych wersjach maxa było z tym jakos innaczej.
Napisano 25 Kwiecień 200619 l a czi przypadkiem nie odbijaja sie building boxy a nie geometria? na duzej toerancji to tak wychodzi, na malej to wychodzi powoli :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto