Lato Napisano 26 Kwiecień 2006 Napisano 26 Kwiecień 2006 Witam, zaczne od tego, ze przeszukalem forum, ale nie potrafie znalesc potzrebnych mi informacji... Teraz tak, robie model low-poly domu (do gry Racer), ktory sklada sie z kilku tekstur... i teraz zalezlaby mi aby po skonczeniu na model przypadala tylko 1 tekstura. Chcialem skorzytsac z opcji render to texture, by taka uzyskac... nie potrafie tego jednak ustawic tak, by finalna tekstura byla zrobiona optymalnie... finalny efeklt wyglada tak (1024x1024), ze obiekty sa malutkie, a rozdziela je znaczna czesc niewykorzystanego miejsca... zakladam, ze wiaze sie to z niekorzystaniem z opcji UVW Map (nie potrafie)... dlatego chcialem prosic Was o wskazowki, ew linki do tutoriali... ew moze kwestie samych ustawien okna wypieków ;) - Potrzebuje otzrymac optymalnie wykorzystana 1 teksture w rozdz. 1024x1024. Pozdrawiam
zdeno Napisano 26 Kwiecień 2006 Napisano 26 Kwiecień 2006 no niestety będziesz musiał sie zapoznać z modyfikatorem UNWRAP UV jeżeli ten domek zrobiłes w 3dmaxie. Chodzi to że RENDER TO TEXTURE tam umieści wygenerowane piksele gdzie mu pokażesz rozkładajac UV na płaszczyźnie. Musisz zwrócić uwagę na którym kanale mapowanie działasz . standardowo max chce wypalać na 3 kanale ale możesz swobodnie go przestawić. Poszukaj tutoriali o teskturowanie głowy tam przeważnie sa dobre rady jak rozkładać UVkę aby po niej malować w photoshopie. polecam też opcję F1 w helpie jest wszystko nieźle wytłumaczone. hasła: bake; unwrap; stitch; pack; jak będziesz miał mniej ogólne pytania to pisz. walcz jak lew
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się