Napisano 28 Kwiecień 200618 l Witam, jestem poczatkujacy w 3ds max i mam problem z dodaniem "edgeloops" do obiektu modelowanego, robie tutoriala ze strony http://www.secondreality.ch/tutorials/modelling/body/body01.html nie wiem w jaki sposob dodac te krawedzie jak widac na 4 obrazku (niebieskie linie). Prosze o pomoc, moze mi ktos wytlumaczyc krok po kroku gdzie kliknac zebym mogl dodac nowe krawedzie ???
Napisano 28 Kwiecień 200618 l jeśli modelujesz za pomocą Edit poly/Editable poly to za pomocą "quick slice" (wcześniej zaznaczając polygon który będziesz "przycinał" inaczej edge loops są to dodatkowe krawędzie
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Mam zaznaczona opcje Modify w prawym panelu a tam na liscie modyfikatorow mam Edit mesh, slice i FFD(cylinder)4x6x7 i cylinder. modelowalem z cylindra za pomoca pierwszej i ostatniej opcji(modyfikatora Edit mesh i FFD...) i nie wiem jak dodac te dodatkowe linie jak widac na obrazku 4, po kliknieciu na ktoras z perspektyw prawym przyciskiem i pojawieniu sie menu nie mam opcji quick slice czy tez quick cut, jest jedynie cut polygon, ale ja nie chce nic wycinac ja chce dodac kolejna kreske zebym pozniej mogl punkty (vertex) poprzesuwac odpowiednio za pomoca Edit Mesh.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l przejdź do wyboru egges> zaznacz krawędzie z góry na dół (lub jedną i ring:)) i wciśnij connect ale wcześniej przekonwertuj wszystko do editalbe poly (RMB)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Dzieki chlopaki :] . xeav robie twoim sposobem, fajnie mi to wszystko laczy tak jak na rysunku 4, dzieki za pomoc i za cierpliwosc, naprawde sam bym do tego w zyciu nie doszedl (a nic trudnego), predzej bym smignal kompa przez okno.