Skocz do zawartości

"add more edgeloops"


Rekomendowane odpowiedzi

Gość rekahster
Napisano

Witam, jestem poczatkujacy w 3ds max i mam problem z dodaniem "edgeloops" do obiektu modelowanego, robie tutoriala ze strony http://www.secondreality.ch/tutorials/modelling/body/body01.html

 

nie wiem w jaki sposob dodac te krawedzie jak widac na 4 obrazku (niebieskie linie). Prosze o pomoc, moze mi ktos wytlumaczyc krok po kroku gdzie kliknac zebym mogl dodac nowe krawedzie ???

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli modelujesz za pomocą Edit poly/Editable poly to za pomocą "quick slice" (wcześniej zaznaczając polygon który będziesz "przycinał"

 

inaczej edge loops są to dodatkowe krawędzie

Gość rekahster
Napisano

Mam zaznaczona opcje Modify w prawym panelu a tam na liscie modyfikatorow mam Edit mesh, slice i FFD(cylinder)4x6x7 i cylinder. modelowalem z cylindra za pomoca pierwszej i ostatniej opcji(modyfikatora Edit mesh i FFD...) i nie wiem jak dodac te dodatkowe linie jak widac na obrazku 4, po kliknieciu na ktoras z perspektyw prawym przyciskiem i pojawieniu sie menu nie mam opcji quick slice czy tez quick cut, jest jedynie cut polygon, ale ja nie chce nic wycinac ja chce dodac kolejna kreske zebym pozniej mogl punkty (vertex) poprzesuwac odpowiednio za pomoca Edit Mesh.

Napisano

przejdź do wyboru egges> zaznacz krawędzie z góry na dół (lub jedną i ring:)) i wciśnij connect ale wcześniej przekonwertuj wszystko do editalbe poly (RMB)

Gość rekahster
Napisano

Dzieki chlopaki :] . xeav robie twoim sposobem, fajnie mi to wszystko laczy tak jak na rysunku 4, dzieki za pomoc i za cierpliwosc, naprawde sam bym do tego w zyciu nie doszedl (a nic trudnego), predzej bym smignal kompa przez okno.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności