blackzone Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 Jestem początkującym użytkownikiem 3Ds Max 5. Oglądając prace na tej stronie strasznie sie podjarałem i wiem, że te realistyczne wyglądy to zasługa Vray. Moje pytanie brzmi: skąd moge pobrac Vray do 3DsM 5?? Ile on mniej więcej zajmuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 http://www.chaosgroup.com sekcja "support" > tam musisz sie zarejestrować. Możesz tam ściągnąć aktualne Demo vraya bądź też wersje free tak na zapas: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2625 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackzone Napisano 2 Maj 2006 Autor Share Napisano 2 Maj 2006 Dzięki serdeczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackzone Napisano 2 Maj 2006 Autor Share Napisano 2 Maj 2006 Bys mógl podac konkretnie w którym miejscu na tej stronie moge to pobrac po zarejestrowaniu? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 Odbierz maila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackzone Napisano 2 Maj 2006 Autor Share Napisano 2 Maj 2006 Nic nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 otwórz sobie maila na jakiejs zagranicznej skrzynce yahoo albo gmail bo na polskie skrzynki nic nie dochodzi nigdy pomijając fakt ze temat był wałkowany miliony razy ale kozystanie z wyszukiwarki to teraz zbrodnia chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araneus Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 Wyszukiwarka nic nie da jeśli wszystkie tematy będą nazwane tak jak ten ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...