Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co zrobić, aby modyfikator PathDeform nie psuł tak geometrii obiektu?

Mam tutaj na myśli pasek klinowy. Postępuję tak jak w tutorialu z 3DKingdom dotyczącym gąsienicy czołgu, ale po dodaniu modyfikatora wszystko się kaszani.

Tak to wygląda bez modyfikatora(ten spline, to path):

http://img100.imageshack.us/img100/605/11ol1.gif

A tak z modyfikatorem:

http://img314.imageshack.us/img314/5861/20rp.gif

Kombinowałem już z ruszaniem pivotów, różnymi ustawieniami gizma, nic nie pomaga;/.

 

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności