AnyMan Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Co zrobić, aby modyfikator PathDeform nie psuł tak geometrii obiektu? Mam tutaj na myśli pasek klinowy. Postępuję tak jak w tutorialu z 3DKingdom dotyczącym gąsienicy czołgu, ale po dodaniu modyfikatora wszystko się kaszani. Tak to wygląda bez modyfikatora(ten spline, to path): http://img100.imageshack.us/img100/605/11ol1.gif A tak z modyfikatorem: http://img314.imageshack.us/img314/5861/20rp.gif Kombinowałem już z ruszaniem pivotów, różnymi ustawieniami gizma, nic nie pomaga;/. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się