AnyMan Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 Co zrobić, aby modyfikator PathDeform nie psuł tak geometrii obiektu? Mam tutaj na myśli pasek klinowy. Postępuję tak jak w tutorialu z 3DKingdom dotyczącym gąsienicy czołgu, ale po dodaniu modyfikatora wszystko się kaszani. Tak to wygląda bez modyfikatora(ten spline, to path): http://img100.imageshack.us/img100/605/11ol1.gif A tak z modyfikatorem: http://img314.imageshack.us/img314/5861/20rp.gif Kombinowałem już z ruszaniem pivotów, różnymi ustawieniami gizma, nic nie pomaga;/. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now