Napisano 7 Maj 200618 l CZ Nie wiem czemu plik fTextures.dlt nie łąduje mi się (chociarz bywało i tak że mi się ładował, ale wtedy przy próbie użycia owego gradientu max mi się zwieszał). problem pojawił się po zaistalowania SP3 do FR (chociarz może już przy SP2d - bo już się potraciłem). Inne shadery działają bez problemu, nie pomogła nawet instalacja FRShaders SP1. Spotkał się ktoś może z podobnym problemem?
Napisano 19 Maj 200618 l ja się spotkalem, wywal frshaders bo nie sa zgodne z sp3. Dziwne ze wieszal Ci sie wczesniej , sprawdz w pliku plugin.ini masz mniej wiecej taka kolejnosc cebasdlu=D:\Programy\3dsmax7\cebas\cebasdlu\ finalRender=D:\Programy\3dsmax7\cebas\finalrender Stage-1\ finalRender Plugins=D:\Programy\3dsmax7\cebas\finalRender_plugins\ finalToon=D:\Programy\3dsmax7\cebas\finalToon\ finalShaders=D:\Programy\3dsmax7\cebas\finalShaders chodzi o to zeby ta linia "cebasdlu=D:\Programy\3dsmax7\cebas\cebasdlu\" byla przed wszystkimi rzeczami ktore zainstalowales wtedy fr dziala poprawnie i nie powinien sie wieszac. Natomiast frshaders musisz sie zaopatrzyc w wersje sp2d (tez nie kompatybilna z sp3 ) i wtedy wszystko powinno ladnie biegac :), fr advance daje 10 razy wieksze mozliwosci tweakowania materialow btw finalshaders juz w tych czasach niestety nie sa przydatne :( wystarczy fr advanced , z szaderow kozystam czasem tylko z wire :)
Napisano 20 Maj 200618 l Autor Hm szkoda że nie da się tego naprawić :/ Linie w plugin.ini mam w porządku Niestety jestem bardzo przywiązany do kilku shaderów FR, ale szczególnie gradientu 3D który daje fajne efekty z materiałami SSS. Niestety nie znalazłem żadnej alternatywy dla tej textury. Pozostaje mi tylko mieć nadzieje że to naprawią przy którymś SP.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto