Napisano 7 Maj 200618 l Witam!!! Próbuje zrobic perfumy lacosta i mam problem z materiałem butelki... Chodzi o to zeby tak jak w oryginale szkło miało na dole kolor czerwony i gradientem przechodziło w pure przezroczysty. Próbowałem z dodaniem mapy gradient w Opacity i refract. Ale jedyne co udało mi sie uzyskac zamieszczam poniżej... jak ktoś wie jak rozwiazac ten problem prosze o pomoc!! pozdrawiam
Napisano 7 Maj 200618 l Wykorzystaj material blend. W slocie mask uzyj czarno-bialej mapy gradient i zmapuj po obiekcie tak jak to wyglada w oryginale. W jednym slocie material wstaw szklo ktore imituje gorna czesc flakonika a w drugim to czerwone szklo. Powinno sie udac:)
Napisano 8 Maj 200618 l Autor witam !!!! wielkie dizeki za pomoc ... czasami rozwiazanie jest tak oczywiste ze ciezko zauważyć je przed własnym nosem...:/ zamieszczam finalny obrazek.... chciałem dodac caustic ale z nieznanych mi pwodów przy renderowaniu i zajeciu całej dostepnej pamieci Max sie wyłącza..... :(
Napisano 8 Maj 200618 l jak dla mnie bardzo ładnie, jak chcesz caustica to mogę Ci zrenderować mam 4GB ramu, tylko ustaw scenę. pozdro
Napisano 9 Maj 200618 l material szkla powinien byc bardziej matowy a nie taki przezroczysty ale jest ladnie ;)
Napisano 9 Maj 200618 l Autor no ja mam ramu 1,5 Gb ale z tego co pamietam windows nie pozwala na przydzielenie jednemu programowi wiecej niz 1gb NIEZALEZNIE ILE JEST WSADZONE. Bylas jakas komenda zeby to obejsc ale mi nie dizałało...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto