Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!!

 

 

Próbuje zrobic perfumy lacosta i mam problem z materiałem butelki...

 

Chodzi o to zeby tak jak w oryginale szkło miało na dole kolor czerwony i gradientem przechodziło w pure przezroczysty.

 

Próbowałem z dodaniem mapy gradient w Opacity i refract. Ale jedyne co udało mi sie uzyskac zamieszczam poniżej...

 

jak ktoś wie jak rozwiazac ten problem prosze o pomoc!!

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wykorzystaj material blend. W slocie mask uzyj czarno-bialej mapy gradient i zmapuj po obiekcie tak jak to wyglada w oryginale. W jednym slocie material wstaw szklo ktore imituje gorna czesc flakonika a w drugim to czerwone szklo.

Powinno sie udac:)

Napisano
  • Autor

witam !!!!

wielkie dizeki za pomoc ... czasami rozwiazanie jest tak oczywiste ze ciezko zauważyć je przed własnym nosem...:/

zamieszczam finalny obrazek....

chciałem dodac caustic ale z nieznanych mi pwodów przy renderowaniu i zajeciu całej dostepnej pamieci Max sie wyłącza..... :(

Napisano

jak dla mnie bardzo ładnie, jak chcesz caustica to mogę Ci zrenderować mam 4GB ramu, tylko ustaw scenę.

pozdro

Napisano
  • Autor

no ja mam ramu 1,5 Gb ale z tego co pamietam windows nie pozwala na przydzielenie jednemu programowi wiecej niz 1gb NIEZALEZNIE ILE JEST WSADZONE. Bylas jakas komenda zeby to obejsc ale mi nie dizałało...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności