Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!!

 

 

Próbuje zrobic perfumy lacosta i mam problem z materiałem butelki...

 

Chodzi o to zeby tak jak w oryginale szkło miało na dole kolor czerwony i gradientem przechodziło w pure przezroczysty.

 

Próbowałem z dodaniem mapy gradient w Opacity i refract. Ale jedyne co udało mi sie uzyskac zamieszczam poniżej...

 

jak ktoś wie jak rozwiazac ten problem prosze o pomoc!!

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wykorzystaj material blend. W slocie mask uzyj czarno-bialej mapy gradient i zmapuj po obiekcie tak jak to wyglada w oryginale. W jednym slocie material wstaw szklo ktore imituje gorna czesc flakonika a w drugim to czerwone szklo.

Powinno sie udac:)

Napisano

witam !!!!

wielkie dizeki za pomoc ... czasami rozwiazanie jest tak oczywiste ze ciezko zauważyć je przed własnym nosem...:/

zamieszczam finalny obrazek....

chciałem dodac caustic ale z nieznanych mi pwodów przy renderowaniu i zajeciu całej dostepnej pamieci Max sie wyłącza..... :(

Napisano

no ja mam ramu 1,5 Gb ale z tego co pamietam windows nie pozwala na przydzielenie jednemu programowi wiecej niz 1gb NIEZALEZNIE ILE JEST WSADZONE. Bylas jakas komenda zeby to obejsc ale mi nie dizałało...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności