technoon Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Witam!!! Próbuje zrobic perfumy lacosta i mam problem z materiałem butelki... Chodzi o to zeby tak jak w oryginale szkło miało na dole kolor czerwony i gradientem przechodziło w pure przezroczysty. Próbowałem z dodaniem mapy gradient w Opacity i refract. Ale jedyne co udało mi sie uzyskac zamieszczam poniżej... jak ktoś wie jak rozwiazac ten problem prosze o pomoc!! pozdrawiam
southside Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Wykorzystaj material blend. W slocie mask uzyj czarno-bialej mapy gradient i zmapuj po obiekcie tak jak to wyglada w oryginale. W jednym slocie material wstaw szklo ktore imituje gorna czesc flakonika a w drugim to czerwone szklo. Powinno sie udac:)
technoon Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 witam !!!! wielkie dizeki za pomoc ... czasami rozwiazanie jest tak oczywiste ze ciezko zauważyć je przed własnym nosem...:/ zamieszczam finalny obrazek.... chciałem dodac caustic ale z nieznanych mi pwodów przy renderowaniu i zajeciu całej dostepnej pamieci Max sie wyłącza..... :(
piksar Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 jak dla mnie bardzo ładnie, jak chcesz caustica to mogę Ci zrenderować mam 4GB ramu, tylko ustaw scenę. pozdro
ReflectVision Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 material szkla powinien byc bardziej matowy a nie taki przezroczysty ale jest ladnie ;)
technoon Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 no ja mam ramu 1,5 Gb ale z tego co pamietam windows nie pozwala na przydzielenie jednemu programowi wiecej niz 1gb NIEZALEZNIE ILE JEST WSADZONE. Bylas jakas komenda zeby to obejsc ale mi nie dizałało...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się