Napisano 7 Maj 200619 l witam serdecznie. mam pytanie odnosnie tworzenia klatek kluczowych animacji w 3ds maxie. mam linie lamana, bedaca jednym obiektem, ktora ma byc torem ruchu dla punktowego zrodla swiatla. nowa pozycja zrodla swiatla ma byc nowa klatka animacji, wazne jednak jest, zeby klatki powstaly tylko i wylacznie w wezlach tej linii. probowalem uzyc opcji path constraint, ale ona produkuje mi klatki na calej lamanej. wiem rowniez jak mozna ustawic klatki recznie w sytuacji gdy lamana nie jest pojedynczym obiektem, tylko sklada sie z pojedynczych odcinkow, ale procedura ta jest zmudna, bo na kazda klatke trzeba klikac po kilka razy. tak wiec moje pytnie brzmi - czy da sie jakos automatycznie wstawiac klatki kluczowe do wezlow linii lamanej bedacej jednym obiektem lub zlozonej z kilku pojedynczych odcinkow? nie znalazlem takiej metody na forum, w tutorialach, ani w podreczniku, dlatego mam nadzieje, ze ktos z was cos wie na ten temat. z gory dzieki za pomoc!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto