Skocz do zawartości

jak zrobic klatki kluczowe w wezlach lamanej? (3dsmax)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość klisza
Napisano

witam serdecznie.

mam pytanie odnosnie tworzenia klatek kluczowych animacji w 3ds maxie.

 

mam linie lamana, bedaca jednym obiektem, ktora ma byc torem ruchu dla punktowego zrodla swiatla. nowa pozycja zrodla swiatla ma byc nowa klatka animacji, wazne jednak jest, zeby klatki powstaly tylko i wylacznie w wezlach tej linii. probowalem uzyc opcji path constraint, ale ona produkuje mi klatki na calej lamanej. wiem rowniez jak mozna ustawic klatki recznie w sytuacji gdy lamana nie jest pojedynczym obiektem, tylko sklada sie z pojedynczych odcinkow, ale procedura ta jest zmudna, bo na kazda klatke trzeba klikac po kilka razy.

 

tak wiec moje pytnie brzmi - czy da sie jakos automatycznie wstawiac klatki kluczowe do wezlow linii lamanej bedacej jednym obiektem lub zlozonej z kilku pojedynczych odcinkow?

 

nie znalazlem takiej metody na forum, w tutorialach, ani w podreczniku, dlatego mam nadzieje, ze ktos z was cos wie na ten temat.

z gory dzieki za pomoc!

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności