Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pracuje nad animacją, dużo małych, szczegółowych obiektów, tekturki małe ale dużo:-) zależy mi na realiźmie, tylko że wlaśnie...

 

 

czas renderów! rozdziałka wyjsciowa cos kolo 720x576, zastosowanie skylight lub final gather wydłuża czas do ok 12min na klatkę, jak dla mnie nie do przyjęcia. Czas anim. kolo 45sec jeszcze się zastanawiam nad mentalem lub zwyklym skyline, wszystko zależy od wydajności jaką uzyskam

 

Jakie macie sposoby na optymalizacje renderingu (poza okrojeniem sceny:-)?

 

w animce bedzie ok 2-3 świateł, dużo odbić (aluminium, chrom) głębia ostrości w kilku ujęciach (dodana albo bezpośrednio z maxie lub w post pro)

sprzęt: amd64 3Ghz, 1Gb ram.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

możesz pokazać jedną klatkę?

zależy co masz w samej scenie. materiały z reguły liczą się podobnie.

jeśli nie zależy ci na GI czy super high AreaShadows to możesz użyć scanline'a z ukrytymi omni czy spotami jako symulatorami GI (feaking GI). dzięki temu rozjaśnisz zaciemnione miejsca modelu i nie będzie to zbytno wyglądało na feak.

tak samo możesz zrobić w Mentalu z tym, że tutaj możesz zrobić cienie AreaShadows, ale liczyć się będzie trochę dłużej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności